marți, 28 ianuarie 2014

Winter time haul


Chiar daca am stat departe de blog nu am fost departe de lumea online si nici de magazinele fizice , asa ca astazi o sa va arat cateva chestii pe care am pus gherutza! 


Pentru ca am fost foarte multumita de cele 2 variante ale balsamului de par balea pe care le detin am achizitionat si un sampon din aceasta gama, doar dupa miros, fara sa ma uit ca este pentru par vopsit, dar imi place foarte, foarte mult. 
Samponul uscat voiam sa il incerc de mult si de cum am ajuns in DM Ploiesti l-am si aruncat in cos. Pana acum sunt multumita de el.
Balsamul Nivea este suuuuuuuper.

Gentuta si portofelul sunt achizitionate de pe lovelyshoes.net si sunt super incantata de ele. Rar am purtat alta geanta de cand o am pe aceasta. Este inapatoare , usoara si frumoasa, iar portofelul mi se pare elegant si stilat .
Dupa s4ecole intregi am plasat o comanda la Oriflame pentru aceste 2 geluri de dus. Nu stiu ce s-a intaplat , dar incepuse sa bata vantul prin colectie si am decis ca situatia trebuie remediata.

 
Am primit si acest lac si oja pentru manichiura french de la Burjois , insotite de acest medalion cu dragon , care este absolut superb.

Din partea Flormar Romania am primit spre testare aceste 3 produse , despre care nu vreau sa spun nimic acum , caci urmeaza o postare dedicata lor.

De mult imi doream produse MUA , dar nu am reusit  pana acum sa le achizitionez , iar cand matusica mea super draguta si adorabila ;)) a fost in concediu la Londra i-am dat o listuta cu ce imi doresc. Am uitat sa includ in poza si tusul crema , dar o sa il vedeti in urmatorul machiaj.
Mi-am recumparat fondul de ten caruia ii sunt fidela de aproximativ 2 ani si Stay Matte de la Rimmel London.

De pe Kurtmann am comandat cate ceva aproape din fiecare categorie :
  • tricoul
  • caciulita leopard cu urechi, care din pacate nu mai este pe stoc
  • gentuta plic, care nici ea nu se mai afla momentan pe site
  • fusta in culori nebunesti
  • blugii lejeri , care au disparut si ei de pe stoc :(
Voi ce cumparaturi ati mai facut ?


20 de comentarii :

  1. waaa cate bunatati aici:X
    sa le porti/ folosesti santoasa:*


    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-ai luat niste produse superbe:x
    Enjoy them! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragute produsele de pe Lovelyshoes :)
    Abia astept sa vad si ce ai cumparat de pe Kurtmann.. curioasa caciulita leopard :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoasa poseta. Sa le folosesti pe toate sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu ador gelul de dus exfoliant cu zmeura si menta de la Oriflame! Are un miros super:).
    Caciulita stil leopard cu urechiuse imi place la nebunie, pot sa spun ca o si ador! Pacat ca nu mai e pe stoc.. :(
    sa le folosesti/porti pe toate cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca as avea si eu o gentuta ca a ta siguuur n-as mai purta alta :)) . Ador culorile ei si nu mai zic de frusta care e super si eu am vazut-o pe site . In legatura cu manichiura , french mi se pare cea mai simpla dar si sofisticata manichiura posibila , iar produsele de la Bourjois le ador <3. Sa le folosesti sanatoasa ! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria Dumitrescu29 ianuarie 2014, 18:31

    Am si eu blush-ul de la Flormar si face primerul de la MUA...imi plac amandoua :D

    RăspundețiȘtergere
  8. E super incapatoare si am luat-o in fiecare zi la scoala! :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Si are un material ataaat de fin. Ce daca e iarna , eu l-am purtat deja ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Azi am facut pozele, daca am timp postez tot astazi, daca nu , maine sigur :*

    RăspundețiȘtergere
  11. E adorabila. Toata lumea o admira ;)) Si mie imi pare rau ca nu mai e, voiam sa ii fac una cadou unei prietene :* Merci! <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Produsele Burjois sunt super, dar french-ul mi se pare cea mai greu de realizat manichiura! :* Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Face primerul astazi l-am incercat pentru prima oara, iar blushul imi place foarte mult. Urmeaza sa ii fac un review cat de curand :D

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu m-am inteles tare bine cu balsamul de la Nivea.acum am vrut sa mai diversific si am luat unul de la Dove si pot sa spun ca deja regret :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu prea am incercat produse pentru par de la Dove. Cele pentru corp imi plac mult . :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu folosesc de multa vreme samponul uscat Balea si imi place <3.
    Siii paletuta de la MUA este ataaaat de cute <3. Nu stiu daca as purta culori atat de tari, dar tot m-as juca cu ele toata ziua :))).

    RăspundețiȘtergere
  17. Hey, combinate cu altele si estompate pot alcatui un machiaj de zi chiar dragut! :) O sa incerc sa fac unul zilele urmatoare :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!