vineri, 24 ianuarie 2014

Review : Masca de par Anian

De-a lungul timpului am mai postat diverse sfaturi de ingrijire a parului sau despre cate un produs care mi-a placut sau m-a dezamagit, asa ca astazi voi mai adauga un articol in seria celor enumerate si voi vorbi despre un produs de curand intrat in rutina mea, dar care ma ajuta mult, masca pentru forma si volum de la Anian.
Masca Forma si Volum
Masca Forma si Volum


Parul meu este lung si greu , deci deficitar la capitolul volum. Am stat prea mult cu mainile in san , iar acum cateva saptamani am luat atitudine si m-am indreptat spre aceasta masca de par.

Descrierea ei oficiala este : "Destinata ingrijirii zilnice a parului. Contine extracte naturale din plante, fructe si un complex de multivitamine. Ofera nutritia de care are nevoie parul.Confera forta si vitalitate firului de par.Contine filtre de protctie impotriva razelor solare. Fara limpezire."

Ce imi place mie cel mai mult este faptul ca nu necesita clatire, pentru ca sunt the princess of procrastination. Minusuri nu i-am gasit pana acum , deci sa facem o listuta cu punctele tari :
  • ofera textura parului
  • daca il uscati cu feohnul volumul este. . . WOW
  • nu ingrasa DELOC parul (sunt terorizata de acest aspect)
  • miroase frumos
  • textura este light
  • este necesara o cantitate mica la fiecare aplicate
  • cantitate mare de produs(200ml)
  • pret avantajos (25  lei)
  • report calitate/pret mai mult decat convenabil
Daca va doriti aceasta masca  o puteti achizitiona din magazinul online Triodeluxe .

Destinata ingrijirii zilnice a parului. Contine extracte naturale din  plante, fructe si un complex de multivitamine. Ofera nutritia de care are nevoie parul. Confera forta si vitalitate firului de par. Contine filtre de protectie impotriva razelor solare. Fara limpezire - See more at: http://www.triodeluxe.ro/ro/masti-par/masca-forma-si-volum.html#sthash.Ilz2hjqv.dpuf
Destinata ingrijirii zilnice a parului. Contine extracte naturale din  plante, fructe si un complex de multivitamine. Ofera nutritia de care are nevoie parul. Confera forta si vitalitate firului de par. Contine filtre de protectie impotriva razelor solare. Fara limpezire - See more at: http://www.triodeluxe.ro/ro/masti-par/masca-forma-si-volum.html#sthash.Ilz2hjqv.dpuf

16 comentarii :

  1. sper sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela24 ianuarie 2014, 23:26

    stiu ca sunt bune produsele de la anian . trebuie incercat

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu25 ianuarie 2014, 06:45

    Intr-adevar produsele Anian sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am facut odata matreata de la un sampon Kallos si de atunci ma cam feresc de ele... :(

    RăspundețiȘtergere
  5. M-a rugat o fata acum ceva timp sa fac o postare cu produsele pe care le folosesc pentru par. Cred ca o sa scriu curand. Oricine poate avea un par frumos daca are grija de el. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar merita! E super :*

    RăspundețiȘtergere
  7. E super buna! Ti-o recomand cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  8. E primult produs pe care il incerc, dar mai vreaaau :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Maria Mirela Petcu28 ianuarie 2014, 14:29

    Accesati flysky.ro!Veti gasi aici o multime de variante ieftine de zbor!Eu am cumparat si am fost foarte multumita!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am citit ca produsele de la Anian sunt foarte bune ! Am sa incer si eu !! <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Mihaela Florentina Apostoiu2 septembrie 2014, 13:47

    Am folosit un spray pentru descurcarea parului de la Anian ,chiar am fost multumita de rezultat!

    RăspundețiȘtergere
  12. Este bună, dar mie nu îmi priește, de aceea vreau să o dau :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!