vineri, 31 ianuarie 2014

OOTD: Roar


Nu am inspiratie deloc , de cand cu vremea asta parca n-am chef de nimic. Azi am sytat toata ziua degeaba, abia m-am schimbat de pijamale. Am inceput postarea dimineata , dar am renuntat usor. Intru in depresie daca mai continua gerul asta mult.

Ieri , totusi , am iesit la poze si desi am inghetat putin nu m-am lasat pana nu am surprins asa cum mi-am dorit caciulita mea adorabila de la Kurtmann.ro si geanta de la Lovelyshoes .





(sunt un calut fericit:)) )


Pozele sunt jucause si visatoare, parca sa faca in ciuda vremii asteia!

Caciulita nu mai este momentan pe stoc, dar puteti gasi alte caciuli frumoase si calduroase pe site , aici.

12 comentarii :

  1. E superba geanta! Imi place tinuta ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela1 februarie 2014, 18:39

    cat de draguta e caciula si geanta imi placee de mor <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Poseta imi place mult, culoarea e superba

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. nici eu nu mai suport iarna asta:( foarte cute caciulita !!!
    xoxo


    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu3 februarie 2014, 18:50

    Ce caciulita simpatica! Imi place si geanta, e frumoasa! Sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Raluca Alina Vintilescu4 februarie 2014, 23:38

    Caciula aia va fi a mea, o sa vezi! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Sa nu uit sa o las acasa cand vin in Bucuresti! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Super outfit !! Caciulita este superba si ador geanta , are o culoare duuulce !! :D :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci :* E geanta mea de scoala <3 E tare incapatoare :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!