vineri, 27 decembrie 2013

OOTD: Fallin`


Sometimes I love ya, Sometimes you make me blue
Sometimes I feel good, At times I feel used
Lovin' you darlin', makes me so confused

Am aceste poze de ceva timp, dar cum eu momentan nu mai am calculator nu am avut cum sa potez. Mi-a fost foarte , foarte dor de blog , dar haideti sa trecem la subiectul de astazi. Un  outfit cu botinele si portofelul de la Lovely shoes si bluzita de la Front Row Shop.





Cum ati petrecut de Craciun si ce planuri aveti pentru Revelion? 
Eu ca de obicei am petrecut Craciunl in familie , iar de revelion voi merge la restaurant cu un grup de prieteni.
Ce bunatati ati pregatit voi sa mamicile voastre de Craciun ? 
Mosul ce v-a adus?



Bluza - AICI
Portofel - AICI
Botine - AICI

9 comentarii :

  1. Maria Dumitrescu30 decembrie 2013, 22:26

    Botinele sunt foarte tari!♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si super comode. :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Raluca Alina Vintilescu24 ianuarie 2014, 20:07

    Imi place cum ai asortat bluza :D

    RăspundețiȘtergere
  4. B-Andreia Daniela24 ianuarie 2014, 23:25

    tare dragutele ghetele , le am si eu ... http://deyutza87.blogspot.ro/2014/01/ootd-burgundy.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Vin super cu paltonul rosu :* Merg bine cu multe chestii botinele astea

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!