luni, 2 decembrie 2013

InstaNovember 2

Pentru ca ne-am mutat in scoala noua am inceput sa redecoram clasa, iar un coleg a adus aceasta floare super draguta. Nu e frumusica? 
Chiar daca in majoritatea timpului traim the "foreign" dream , macar o zi pe an sa ne bata inima romaneste. Suntem o tara cu mult potential , dar ne-am lasat prea mult calcati in picioare si ne va fi foarte greu sa ne ridicam
Sambata , desi foarte racita, am iesit la un suc cu fetele.
Prima zapada a venit mai repede decat ma asteptam , de pe 20 si ceva noiembrie , cand cu o zi inainte au fost peste 15 grade.
Sah mat pe mijlocul tablei :)) eu cu negrele ;;)
Am mai mentionat vreodata ca urasc istoria? NU TE FACE PROFESOR DE ISTORIE DACA NU AI INCLINATIE PT ASA CEVA!!!!
Niiiiingeeee :x din nou. Niste fulgi ataaaat de mari cadeau , incat am crezut ca mai e putin si o sa cada din cer troienele de zapada cu totul, ca in desene.
Cand o sa am laptop o sa fac cu siguranta un NOTD cu oja asta. E super draguta. 

Cam astea au fost pozele mele de pe instagram in luna Noiembrie.
Luna voastra cum a fost? 

Un comentariu :

  1. Imi place floarea ! Mama este un fan al florilor , peste tot in casa avem :))
    Si eu urasc istoria !!! Te inteleg perfect :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!