sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Te iubesc!

*Azi , ceva mai personal*

De ce fac eu toate astea? 
De ce tot scriu?
De ce simt totul mai intens decât ceilalți ?
De ce nu pot fi și eu superficială ?

Eu cred în onoare și sinceritate , cred în puterea binelui și a dragostei  . . . 
Am auzit că sunt frumoasă , eu știu că sunt puternică!
Simt că undeva în mine zace o forță mult mai mare decât arăt , dar pentru care lumea nu este pregătită încă.

De unde am puterea să trec peste toate? 
Ce-mi dă mie putere, ce mă motivează?
De ce sunt eu ultimul soldat ce încă luptă, când toți ceilalți au pierdut, ori s-au dat bătuți ?

De la tine, mamă. Știu câte te apasă și cum zi de zi te zbați pentru mine, ca să mă ajuți să mă ridic mai sus decât ai reușit tu, și știu că te supăr cu multe, dar nu o facdin rea-credință, o fac fără să-mi dau seama, și de multe ori te rănesc mai mult decât aș crede, dar, mamă, tu ești pentru mine totul, deasupra oricărei credințe, deasupra oricărei iubiri, deasupra lumii, mamă!



4 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!