vineri, 8 noiembrie 2013

Review : Avon Colortrend lipstick

Acum câteva zile , când am postat haulul , Adelina m-a rugat să fac și niște swatchuri , așa că m-am hotărât să vă spun și câteva cuvinte despre ele .

În prezent am 4 rujuri „folosibile” și unul pe care l-am terminat , pentru că îl aveam din toamna trecută :




Cel subțirel nu este la fel de rezistent ca celelalte , dar îmi place luciul metalic pe care îl are, pe când celelalte sunt extrem de pigmentate și rezistente, iar culorile sunt foarte , foarte intense, exact cum este culoarea batonului , iar culorile aestea se potrivesc perfect cu cele din catalog.
 Ce să mai spun de prețul de numai 10 lei în mai toate ofertele și mirosul frumos.
Până acum nu am găsit puncte slabe, și am terminat deja un ruj din această gamă.
În concluzie le recomand cu toată căldura, căci sunt foarte, foarte bune.


Swatch :



15 comentarii :

  1. Raluca Alina Vintilescu8 noiembrie 2013, 18:56

    ce culori dragute <3

    RăspundețiȘtergere
  2. B-Andreia Daniela8 noiembrie 2013, 21:04

    ce imi place melondrama <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu8 noiembrie 2013, 23:01

    Am avut si eu cand eram prin liceu un ruj din gama asta pe care il adoram, il cumparam mereu cand mi se termina...acum toate rujurile de la Avon sunt pe terminare, nu mi-am mai luat un ruj de la ei de ceva timp....

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase nuantele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. e preferatul mamei :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ti le recomand cu caldura :* Le ador .

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte fain si pe buze :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Fugi si ia-le cat mai repede :*

    RăspundețiȘtergere
  9. am avut si eu flirt si acum am intimate. dar pot spune ca nu sunt rezistente deloc! culorile sunt intr-adevar frumoase si pigmentate, dar mai mult de o ora nu rezista pe buze....pe tine cat de tin pe buze?

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe mine mă țin câteva ore , în jur de 3-4 :-?

    RăspundețiȘtergere
  11. au nuante frumoase, dar nu mi se par stralucite :-?

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!