duminică, 17 noiembrie 2013

OOTD: Burning desire


I'm driving fast, flash,
Everyone knows who I'm try'na,
Get to you, baby, I'm feeling,
Scared and you know it.



 Mi-e teamă. Mi-e teamă să te am , mi-e teamă să te pierd ,mi-e teamă să te ating , mi-e teamă să te îndepărtez , mi-e teamă de tine.
Și-atunci închid ochii și nu mă mai gândesc la tine . Simt cum îmi cresc aripi și cum te părăsesc , dar ceva mă oprește în lumea asta.

eFoxCity  mi-a trimit în sfârșit acest colier minunat , pe care îl ador. Aceasta este doar o combinație în care acest colier poate fi purtat . O să vedeți în curând și alte feluri de a-l purta.

Pantalonii sunt cei de la Kurtmann , pe care i-ați mai văzut pe blog , iar brățara aceea frumoasă cu pietre roși și accente metalice o am de la Mădălina , care lucrează niște bijuterii superbe, și dedică acestui hobby răbdare și timp.






20 de comentarii :

  1. superb colierul:) sa il porti cu drag!:*
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima si penultima poza sunt foarte faine :) Imi place tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Guţu Bianca Lucia24 noiembrie 2013, 19:53

    ador colierul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu24 noiembrie 2013, 22:03

    Tare frumos colierul :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci, Bianca! :* E chiar frumusel si costa putin :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca iti place! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa tinuta, si tu, si pozele! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. B-Andreia Daniela1 decembrie 2013, 20:03

    loveeeeeeeeee <3 place tot si colier si tot

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc , scumpo! ;* e fain colierul :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Colierul cred ca ti se potriveste :) Imi place tinuta

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!