duminică, 17 noiembrie 2013

Obsesii vechi și noi


A venit din nou vremea sa va vorbesc despre magazinul online care m-a impresionat, ERRY.ro

Am incercat de aceasta data sa ma orientez spre articole potrivite pentru sezonul rece si m-am indragostit de această rochie, simpla, dar in acelasi timp eleganta , care merge purtata la o multitudine de tinute, de la cele comfy, casual pana la unele office, care cer mai multa atentie si finete, dar si rigoare.
Dungile verticale ajută multe feluri de siluete, înalțându-le pe cele micuțe și slăbind optic pe cele mai plinuțe.

 Dar bineinteles ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ si am intrat din nou la categoria rochii si inima mi-a ramas la aceasta rochie mini, de club. Desi nu sunt o impatimita a acestui gen de distractii din cand in cand mai calc pragul unor astfel de locuri, iar atunci trebuie sa fiu in ton cu locul respectiv. 
La aceasta rochita mi-a placut absolut tot, fiind indrazneata, dura, sexy, dar nu vulgara . O vad purtata cu o pereche de cizme inalte cu toc sau cu o pereche de gete joase cu lanturi sau tinte, pentru o combinatie rock-chic și cu o manichiură neagră cu accente arginti, care s-ar potrivi  cu aproape orice.
Aș accesoriza-o cu o geantă plic neagră, împodobită cu lanțuri sau ținte și mi-aș forma ținuta perfecta de club.
Rochie mini
 Tricoul asta mi-a amintit de o vechie obsesie, dar care inca clocoteste in mine : Ghetto style. Inca de cand eram mica mica mi-a placut acest stil, m-a fascinat. N-as putea sa spun exact ce mi-a placut atat de mult , ce m-a impresionat , dar si astazi daca as vedea doua modele , una imbracata in topul de mai jos, cu o pereche de blugi skinny cu turul lasat si incaltata cu adidasi cu platforma, iar cealalta in cea mai noua creatie a casei de moda &^?#^^?#(@ din Paris, as prefera-o pe prima.
Tricou cu mesaj


Uitați numai cât de bine arată Ciara aici :

Ca sa fiti la curent cu tot ce e nou va invit sa aruncati un ochi si pe pagina de facebook a magazinului Erry.ro Tomorrow`s fashion Store, unde veti gasi cele mai noi articole vestimentare adaugate pe site, dar si alte informatii pretioase. 

13 comentarii :

  1. Imi place tricoul , rochiile nu le-as purta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima rochie e ok, merge purtata cu niste colanti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria Dumitrescu20 noiembrie 2013, 19:33

    Tricoul imi place cel ma mult :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie mi-a placut prima rochie, apoi m-am gandit ca e prea colorata pentru mine si am ales ceva uni, dar e interesanta :D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Prima rochie imi place chiar mult si am avut si eu un tricou asemanator cu cel prezentat de tine

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar e frumusel :*

    RăspundețiȘtergere
  7. :D Si cu cizme lungi

    RăspundețiȘtergere
  8. prima rochie ar putea fi purtata ca plovaras :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu prea sunt pe stilul meu. Imi place de Ciara :)

    RăspundețiȘtergere
  10. niciuna dintre ele? O.o

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!