vineri, 1 noiembrie 2013

NOTD: Born to die

Ok, am fost cam leneșa in ultima perioada , și n-am mai postat de ceva vreme, dar am multe chestii să vă arăt și sper să-mi organizez timpul mai bine ( dacă cineva știe cum , vă rog frumos să-mi spuneți și mie ) și să reușesc să termin tot ce am de făcut.

Trecând peste , astăzi vreau să vă prezint o manichiură foarte drăguță, realizată cu ajutorul bazelor și strasurilor primite de la Depozitul de frumusețe



Mi-era dor de o ojă neagră , dar după ce am aplicat-o parcă am simțit că ar trebui să mai adaug ceva . Cum nu aveam chef de pictat , am pus mâna repede pe caruselul cu strasuri colorate , am ales verde și m-am apucat de făcut modelul pe care îl vedeți. Pe inelar am „desenat” din strasurile mai sus amintite o cruce, iar pe celelalte degete am aplicat în colțul interior câte 2 ștrasuri.


  (Să vedeți că toamna e prezentă și la mine , chiar dacă n-am poze în frunze - au dispărut toate frunzele !!! )



Mi-a plăcut mult această combinație, mai ales că este primul meu model cu strasuri și vreau să mulțumesc pe această cale magazinului online Depozituldefrumusețe pentru șansa de a le testa. Promit să vi le mai arăt și în alte manichiuri pe viitor și sper să îmi perfecționez tehnica și să mă descurc din ce în ce mai bine . 

Voi ați purta această manichiură?
Cum vă gestionați timpul?

22 de comentarii :

  1. Draguta manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu-mi sta bine cu negru pe unghii, am pielea foarte alba, arat ca o vrajitoare, as vrea sa pot purta... imi plac pozele cu nucile :) Original!

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci :* Ador să port negru și roșu :D Am un ten care permite multe jonglări cu culorile :D

    RăspundețiȘtergere
  4. E ceva baiate de cap cu strasurile asa ca le cam evit. Mie imi place ft mult culoare ojei tale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu2 noiembrie 2013, 19:46

    Frumos modelul....hmmm nuci nuci, ft tare poze cu nuts :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Raluca Alina Vintilescu2 noiembrie 2013, 20:56

    sunt asa dragute <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Măi , sinceră să fiu a mers destul de ușor și cred că a ieșit bine pt ptima încercare :D Merci! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci! Le ador, aș mânca non-stop :*

    RăspundețiȘtergere
  9. B-Andreia Daniela2 noiembrie 2013, 23:22

    imi place forma unghiei :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta combinatia de albastru si verde!

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne , e pentru prima dată când cineva îmi spune asta! :* :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu e chiar albastru . E un gri închis irizat :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!