duminică, 3 noiembrie 2013

Mici cumpărături :3

După cum v-am spus ieri urmează să vă arăt un mic haul cu ce mi-am mai comandat și cumpărat în ultimele săptămâni, dar am optat pentru a scrie o postare mai personală , o creașie de-a mea care mă emoționează de fiecare dată .

Va urma încă un haul săptămâna următoare , mai mare și am ales să vă prezint întâi tura aceasta , ca să nu mă aglomerez.

Să începem cu o privire de ansamblu :



după cum vedeți , avem câteva produse Yves Rocher , Avon, Orkide și Gabrini, în irdinea de pe tricouri , următoarele:



  1. Scrub pentru corp cu vanilie Avon
  2. Lac de unghii incolor Gabrini
  3. Ojă verde-mint Orkide 273
  4. Ojă somon Avon Perfectly Flesh
  5. Ruj Avon Colortrend Lucky Kiss
  6. Apă de parfum Voile D`Ambre Yves Rocher
  7. Gentuță colorată pentru cosmetice Yves Rocher
Din câte am apucat să testez până acum , produsele mi se potrivesc de minune. Scrubul miroase fantastic , ojele sunt ok atât ca textură , cât și ca rezistență , rujul este printre preferatele mele , iar parfumul m-a cucerit. 
Mai multe lucruri despre aceste produse veți afla din review-urile ce vor urma . 

Voi ați încercat aceste produse?
Ce părere aveți despre cele încercate?
Dacă nu , ce v-ați dori să încercați ?

6 comentarii :

  1. eu ma tot invart pe langa gelul exfoliant de la Avon, dar parca parca nu l-as cumpara. Vanilia nu-mi prea place la cosmetice, iar la capsuni sunt alergica. Tin minte ca demult erau mai multe variante de scrub :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Rujurile Avon au fost printre primele produse cosmetice pe care le-am cumparat sunt curioasa de un swatch

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador și vanilia și căpșunile, dar dacă nu îți plac ți le recomand pe cele de la Yves Rocher, dar care din păcate sunt ceva mai scumpe :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Am 3 rujuri din această gamă , iar al 4-la este pe drum :)) Le-au schimbat anul trecut formula și sunt pigmentate și rezistente. O să mă ocup astăzi , cel târziu mâine de swatchuri :*

    RăspundețiȘtergere
  5. I hate uuuu!! <333 imi plac ojele mult de tot!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!