miercuri, 13 noiembrie 2013

InstaNovember 1

Pentru ca saptamanal nu am nici timp si nici destule poze ca sa pregatesc un Instalife frumos, iar la o luna se strang prea multe poze am hotarat sa fac aceasta postare bilunara , raportul fiind unul perfect , asa ca sa incepem cu prima parte a lui noiembrie :

El e Alex . Ne cunoastem de cand eram in clasele mici si nu ne sufeream , dar acum ne intelegem super bine.
Am postat si pe pagina aceasta imagine cu produsele cumparate de la 1001cosmetice.ro . Am comandat cele doua pensule si blushul , iar ei mi-au strecurat in pachetel si o micuta crema Nivea. Au fost foarte prompti , iar totul a decurs perfect , asa ca voi mai comanda cu siguranta din acest magazin online.
Duminica a fost prima zi de toamna adevarata din noiembrie. Era foarte frig , ceata de nu vedeai 20 de metri si intuneric bezna. Poza e facuta la 18:45 si pare cel putin 21. Sa nu mai spun ca era totul pustiu . . .
Abia astept o zi cu vreme mai frumoasa ca sa pot face poze cu acest outfit care mi-a placut atat de mult. Voi reface si machiajul pe care l-am purtat , pentru ca este super si usor de realizat .
Am reorganizat biroul si am scos lumanarelele si uleiurile parfumate din sertar , caci nu exista nimic mai placut decat un miros frumos si o lumina calda si difuza . . .
insotite de un parfum cald cu note de ambra si o carte buna , al carei personaj principal construit atat de bine ma face sa il detest intr-o zi ca cea de mai jos :
V-am innebunit cu colierul asta , dar uite inca doua poze in care il prea-maresc:
Stiti momentul ala cand nu iti amintesti cum arata un manual , iar apoi realizezi ca defapt nu l-ai folosit niciodata ? :))

4 comentarii :

  1. Colierul e super!
    Doar a 10-a esti? Nu am putut sa nu remarc manualul e antreprenoriala :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, a 10-a sunt ^ ^ . Urăsc antreprenoriala :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Incognito Fashion14 noiembrie 2013, 16:50

    Frumos :) imi place mult colierul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu15 noiembrie 2013, 00:35

    Ohhh Liviu Rebreanu Ion, cat de mult mi-a placut cartea asta :). Ce dor imi este si mie de scoala, cateodata imi pare rau ca a trecut asa repede :(...cea mai frumoasa perioada <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!