joi, 14 noiembrie 2013

GIVEAWAY! (Incheiat)

După cum știți , în data de 8 Noiembrie am ajuns la „my sweet 16” , și am hotărât să împart și cu voi bucuria mea , așa că am pregătit un giveaway frumos în colaborare cu Depozitul de frumusețe , care vă oferă două premi absolut fabuloase :


  • Premiul 1 este format dintr-o paletă cu 180 de culori și 6 oje de nail art 
  • Pre,iul 2 conține o paletă de corectoare OG, un fard Victoria`s Secrets și un kit complet de ștampilare
Să nu mai pierdem timpul și să vă dezvălui și ce trebuie să faceți :

37 de comentarii :

  1. Imi place modul in care scrii si postarile cu outfit-uri:)
    Daca ar fi sa spun ce nu-mi place, sa zicem fundalul alb, dar nu prea ma deranjeaza;)) nu stiu ce sa zic ca nu-mi place:D
    Multumim pt. concurs si la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac postarile pe care le faci,pentru ca ai un mod vesel de a scrie :).Cel mai mult imi plac haul-urile si empties pentru ca iubesc pur si simplu iubesc astfel de postari :).Imi plac si LOTD pe care le postezi,se vede ca talentul exista ;).
    La multi si fericiti ani iti doresc,sa ai parte de tot ce-i mai bun si mai frumos in viata :*.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac postarile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci! Am încercat să păstrez fundalul cât mai simplu , dar o să încerc să găsesc ceva puțin mai colorat, mai vesel. ;*

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie îmi place să citesc aceste postări la alte bloggerițe . Merci , o să-mi iau cât de curând un aparat nou și o să postez mai multe machiaje :* .


    Mulțumesc pentru urări, la fel și ție! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac postarile tale, in special cele de genul Review , pt ca asa imi pot face o parere despre anumite produse si ma pot hotara mai usor daca sa le cumpar sau nu.
    Nu am nimic care sa-mi displaca :)
    Felicitari pt tot ceea ce faci si pt munca depusa.

    RăspundețiȘtergere
  7. iordache madalina14 noiembrie 2013, 21:39

    Imi place tot,nu am nimic de reprosat la adrsa blogului/posturilor.Nu imi displace nimic si nu as vrea sa schimbi nimic la el!

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluca Alina Vintilescu15 noiembrie 2013, 02:44

    Ce-mi place... ca esti sincera, ca esti tu si ca mereu te citesc zambind.
    Imi plac postarile de tip HAUL si review-urile.
    Ce nu-mi place... greu de spus...
    Ah, da. Ca blogul tau e incarcat, multe chestii in partea dreapta in care ma pierd :))
    Na, ca am fost sincera!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc! Nici nu știi cât de mult contează părerile voastre. Tocmai m-ai motivat să fac review-uri mai dese. Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Mă bucur că îți place ! ^.^

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm :-? Acum că mi-ai atras atenția chiar e cam încărcat . O să încerc să mai scot din ele :D

    RăspundețiȘtergere
  12. review-urile si postarile de tip haul

    RăspundețiȘtergere
  13. Calin Andreea Daniela16 noiembrie 2013, 00:56

    Astazi te-am descoperit, insa din ce am vazut pe-aici cred ca postarile fashion imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place faptul ca pot citi postari interesante.Nu imi place asezarea in pagina, faptul ca trebuie sa trag de bara pentru a vedea ce se intampla in partea dreapta a paginii, dar astea sunt doar detalii tehnice.

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place sa citesc articolele si opiniile tale de la care am ce invata

    RăspundețiȘtergere
  16. Merci, stai pe aproape, pentru că tocmai urmează una! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Am mai modificat puțin , sper să vă placă mai mult așa . ;*

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place pentru ca ai postari interesante. Daca ar fi ceva ce nu imi place este acel logo?! de sus...prima data mi-a luat ceva sa citesc ce scrie si nici acel fundal cu rosu-roz, albastru nu prea imi place, dar acestea sunt gusturile mele

    RăspundețiȘtergere
  19. castraveti_murati1319 noiembrie 2013, 17:27

    Imi plac review-rile pe care le faci,mi se par foarte utile,mai economisesti niste bani aruncati doar pe curiozitati. Nu imi place configuratia blogului,adica trebuie sa apas pe "Afisati mai multe" ca sa vad toata postarea.Uneori din comoditate/lene trec peste si ma uit doar la poze din cauza asta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Merci pt sugestie. Nici eu nu sunt pe deplin multumita de el , dar o sa ma apuc curand de lucrat ceva mai bun. L-am pus pe acesta pentru ca cel dinainte mi se parea cam prea simplu , avand in vedere ca blogul e si asa destul de alb.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu pun "afiseaza mai multe" la toate postarile, ci doar la cele care au prea multe poze . O sa incerc sa schimb acest lucru. Ma bucur ca iti plac aceste articole, asa ma motivati sa le fac mai des :* ^.^

    RăspundețiȘtergere
  22. Hei!te am descoperit cu putin timp in urma recunosc:)am rasfoit blogul si mi-a placut ce am gasit, eu obisnuiesc sa citesc foarte des postarile de tipul review, empties, insa mi ar placea sa vad si mai multe manichiuri:)poate ti-as fura cate o idee:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Recunosc ca mio-am lasat unghioile cam balta de cand am inceput scoala, dar acum port o manichiura draguta si o sa o fotografiez :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Simona Mihalache24 noiembrie 2013, 18:02

    Nu am descoperit blogul de multa vreme dar imi plac postarile si recunosc ca mi-a servit ca inspiratie in unele ocazii la cate o manichiura. Cu siguranta v-a fi pe lista mea de vizualizat si citit si pe viitor mai ales ca m-am abonat si pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ma bucur ca iti place si ca am reusit sa te inspir! :*

    RăspundețiȘtergere
  26. imi place blogul tau, mi se pare foarte girly. Imi plac outfiturile si manichiurile pe care le postezi . :*

    RăspundețiȘtergere
  27. allinoneblogbyannemarye28 noiembrie 2013, 13:29

    Imi place blogul tau pt ca a crescut incet, dar bine ! Te ador pe tine ca si persoana si felul tau de a scrie articole . Deci, da.. imi plac toate articolele tale, mai ales ootd-urile ! :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi plac postarile tale,felul in care scrii. Pari o persoana foarte vesela:*

    RăspundețiȘtergere
  29. Merci mult, scumpa! Am muncit mult sa cresc blogul i ma bucur enorm ca din p[asiunea mea pot sa inspir si alti oameni. Sper ca intr-o zi sa revi si tu in lumea noastra! :* Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  30. Merci! Incerc sa trec peste toate cu zambetul pe buze :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!