miercuri, 6 noiembrie 2013

Empties (part no-matter-what)

Nu prea am reușit să mă țin de postările astea periodice, dar le fac din când în când , pentru că tot adun ambalaje goale de produse din obișnuință și tot nu reușesc să le pozez și să le postez la timp .
Așa că unele dintre produsele pe care le veți vedea azi sunt terminate de mai bine de câteva luni , dar am deci totuși să vi le arăt , ca să nu le fi păstrat atâta timp degeaba.

Prima categorie este cea a produselor pentru corp și păr :



  • Deodorantul de la Garnier mineral este printre preferatele mele și l-am recumpărat și cu siguranță o să îl mai recumpăr de multe ori de acum încolo pentru că își face treaba, nu irită și miroase frumos.
  • Fixativul ăsta l-am luat dintr-un impuls, pentru că în general nu prea folosesc produse de styling . M-a atras tubul frumos și cantitatea mare, dar nu l-am folosit prea mult. Nu eram obișnuită, și nici fixarea nu era cine știe ce .
  • Gelul de duș Aile miroase super și curăță bine, păcat că are consistența cam lichidă. Mi-a plăcut , dar nu o să-l mai cumpăr , căci mai sunt atâtea geluri de testat .
  • Apa de toaletă Amazonia by Oriflame miroase bine , fresh , dar nu persistă prea mult. De obicei o aveam în geantă , fiind micuță și o reaplicam pe parcursul zilei. Și aici aceiași poveste ca mai sus .
  • Șamponul Garnier a fost chiar super. Abia acum realizez că iubesc produsele lor și că în afară de țamponul cu 5 plante nu m-a dezamăgit nici unul . Acesta a venit chiar după cel pomenit anterior și sinceră să fiu eram chiar reticentă la ce va face , dar s-a descurcat de minune cu părul meu gras și pretențios și în plus miroase fantastic.
Următoarele produse sunt cele pentru unghii:



  • Acetona Secret Emotions cu liliac. Șterge ok și miroase super frumos , iar degetele rîmân parfumate și după folosire. Acum o am pe cea de la Compact despre care v-am mai scris , care mi se pare că îndepărtează oja o idee mai bine.
  • Ojă Flormar . Din păcate am aruncat deja sticluța și nu mai știu ce număr poartă . A fost ok , am scris și despre ea mai de mult , dar s-a îngroșat și n-am mai reușit să o termin.
  • De obicei mă înțeleg bine cu ojele Orkide , dar aceasta a avut o pensulă oribilă și nu am folosit-o decât de câteva ori. Nici culoarea nu era cine știe ce și s-a întărit aproape de tot .
La capitolul machiaj am terminat:

  • Fond de ten Giordani. Ăsta chiat e terminat acum o grămadă de timp. După jumătatea sticluței l-am folosit mai mult ca să scap de el, și n-o să-l mai cumpăr niciodată. După nici 2 ore lucea groaznic , dispărea de pe față în mai puțin de 4-5 ore și rămânea pe absolut orice atingeam cu fața, așa că din partea mea are un mare NO .
  • Balsamul de buze Avon Colortrend cu ciocolată albă miroase grozav, de altfel ca toate celelalte din gama sa . Nu hidratează extrem de tare , dar l-am avut în vreo 3 variante numai pentru mirosul grozav.
  • Și balsamul Essence e terminat de mult. Mirosea a gumiță de mestecat , hidrata ok și avea un luciu frumos, dar era fosrte dur. L-aș mai recumpăra în varianta mov , tareee mă tentează.
  • Luciul Very Me nu e terminat , dar mai mult ca sigur era aproape de expirare. E ok, dar nu are nimic special . Miroase bine , arată frumușel, dar se întinde și nu rezistă.
  • rimelul ăla e groaznic. Știu că la început îl lăudam , îmi plăcea efectul natural, dar abia apoi mi-am dat seama că el îmi irita ochii atât de tare , iar pensula era fooarte subțireee.
După cum vedeți toate pozele au un aer vintage , cu sensul că aceste produse au fost cândva și acum au dispărut din colecția mea. Unele se vor întoarce , unele nu . 

Voi ce produse ați mai terminat? Ați încercat vreo unul din cele terminate de mine? Cum vi s-a părut? 

Pupici! :*


9 comentarii :

  1. Si mai am inca pe atat , dar unele sunt vechi raaau :* Merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai consumat ceva :D Si eu ma impac bine cu deodorantul Garnier :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Din toate produsele alea, cred ca doar sampon de la Garnier am avut... si nu mi s-a parut grozav :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria Dumitrescu7 noiembrie 2013, 03:16

    Bravo bravo fata harnicuta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo esti harnicuta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo, vad ca ai reusit sa termini o multime de produse. Oja gri de la Flormar o am si eu si ii place tare mult.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!