joi, 17 octombrie 2013

Review : Goodies Depozitul de frumusețe

Acum ceva timp am primit de la Depozitul de frumusețe câteva bunătăți , pe care vi le-am arătat aici .

Astăzi vreau să vă vorbesc despre două întăritoare de unghii cu moduri de folosire diferite și un creion corector .


 Cel alb, din stânga are un miros plăcut, dar abia prezent , o consistență lăptoasă și se absoarbe  în unghie. Îl folosesc absolut de fiecare dată când îmi șterg unghiile . Ce face el pentru unghiile mele: le hrănește și le întărește .

Cel  rozaliu poate fi folosit ori ca să protejeze unghia între manichiuri , ori ca bază . Nici acesta nu scapă de mine . În permanență am unghiile făcute măcar cu el , pentru că fiind spongioase și casante meru se pătau de la culoarea ojei , se agățau sau se rupeau pur și simplu , fără ca eu să le agresez în vre-un fel . Acesta are o ușoară tentă a mirosului specific ojei , dar nimic insuportabil . Îmi place că după aplicare suprafața unghiei  este protejată , netedă și lucioasă , ceea ce facilitează și aplicarea ojei . Despre îmbunătățirea rezistenței nu pot spune nimic , pentru că oricum la 2-3 zile ori mă plictisesc și schimb manichiura , ori încep să-mi decojesc unghiile de nervi .

Alt produs despre care vreau să vă vorbesc astăzi este creionul corector . Din păcate acest produs m-a dezamăgit , fiind aproape inutil . Nu curăță deloc oja de pe margine , ba chiar riști să rănești zona aceea dacă încerci prea mult . Dacă încerci să ștergi oja cât ea nu este încă uscată , mai mult ca sigur o să își strici manichiura , așa am făcut și eu de fiecare dată , și de fiecare dată am zis să-i mai dau o șansă , dar degeaba. Acum l-am uitat într-un colț al cutiei de oje și îl mai folosesc foarte rar la împins cuticulele.

                         


















Într-o parte este vârful cu care ar trebui să ne facem treaba, iar în celălalt capăt se află 3 rezerve. Eu mai am doar două deoarece deja am folosit-o pe una dintre ele.

O să scriu în curând și despre restul produselor primite de la Depozituldefrumusețe , așa că stați pe aproape.

Pupici! :*

19 comentarii :

  1. Tentante intaritoarele. Eu m-am cam lamurit cu creioanele astea, momentan folosesc pentru curatare o pensula de eyeliner si acetona, cea mai buna metoda!

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria Dumitrescu17 octombrie 2013, 16:34

    eu pt curatare folosesc cate un betisor de ureche inmuiat in acetona :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am folosit aseara batonul corector si il ador! :))
    Poate depinde de acetona din el.. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu tratamentele, pe cel roz il folosesc ca si baza :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmm eu am de la essence baton corector si e bunicel :) Ai incercat sa il folosesti dupa ce s-a uscat oja? Am observat ca asa se duce mai usor :D

    RăspundețiȘtergere
  6. un creion de genul am avut si eu, am vazut ca nu are niciun efect si am bagat acetona in el :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu prea e bun . Cel puțin mie nu mi-a plăcut :-?

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie nu prea îmi place :-? Nu prea îndepărtează oja :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Și acum merge? O să încerc și eu să fac asta :d

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu l-am încercat pe cel de la Essence. Am încercat și așa. Se ducea foarte greu și doar agresam pielea :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu la fel . Acum m-am dat cu el , că azi vreau să-mi fac manichiura :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Că formă e ok , ar putea să fie mai bun n sensul de a îndepărta oja .

    RăspundețiȘtergere
  13. Ăsta ? O.o O să încerc și eu să pun acetonă în e dacă pot :-?

    RăspundețiȘtergere
  14. Așa am mai făcut și eu , dar parcă nu e o metodă foarte precisă .

    RăspundețiȘtergere
  15. Am auzit că așa e cel mai ușor :d Am doar 2 pensule unghiulare , trebuie să-mi mai cumpăr una ca să o folosesc pentru așa ceva :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Alege, in loc de intaritoare, unghii construite cu gel. Produse unghii gel, unghii false, kit unghii gel, lampa uv. Magazin online de produse originale si geluri uv colorate pentru manichiura si pedichiura. Cauta in site produse pentru unghii false, unghii pictate, constructii cu gel si o gama completa de accesorii pentru manichiura.
    http://www.unghii-false.ro

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!