luni, 21 octombrie 2013

OOTD: It`s just me and you , baby . . .


Cred că n-am fost nici o dată atât de mândră de niște poze ca de cele de azi . Îi mulțumesc genialei mele fotografe , căci fără ea postarea de astăzi n-ar fi existat .




Nu vreau să devin narcisistă , dar îmi place extrem de mult acest set de poze. Totul e perfect : de la lumină până la decoruri , ținută , starea mea, expresia feței , atitudinea și ceea ce transmit ele.

Pentru lumină și decor mulțumesc orașului meu , din care se pare că mai poți scoate touși ceva , pentru poze Andreei , iar pentru compunerea acestei ținute Kurtmann , deoarece datorită lor am avut șansa de a purta acest jerseu perfect. Nu știu de ce , dar mi se pare cea mai frumoasă „chestie de pus pe deasupra” pe care am văzut-o vreodată . Este așa pe stilul meu și mi se potrivește ca turnat . Eu am ales mărimea S și este absolut perfectă .
Ținuta de astăzi este una smart-casual , pe care o puteți purta la birou sau, dacă schimbați încălțămintea și la școală .




La capitolul machiaj am purtat un smokey eyes pe bază de albastru și gri, dar n-am mai avut timp și nici răbdare să îl pozez și pe el . Promit că dat viitoare o să îmi fac timp și pentru asta.

Ce părere aveți despre acest jerseu? Cu ce l-ați purta ?
Dar despre poze ?

19 comentarii :

  1. Yarinayarina Yarina21 octombrie 2013, 19:28

    Hy ca ai facut totul frumos azi<3
    Imi place ce vad iar jerseul e tare frumusel.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! :* Iubesc jerseul ăsta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Raluca Alina Vintilescu21 octombrie 2013, 19:35

    ce-mi place tinuta ta <3

    RăspundețiȘtergere
  4. ce super e tinuta si ce bine te prinde <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu jereseul asta, mi se parea ciudatel pe site, pe tine arata super!! Frumoase si pozele si machiajul tau :*

    http://diana.doubleweb.ro/domnita-din-cetate/

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba tinuta si pozele au iesit fantastic

    RăspundețiȘtergere
  7. B-Andreia Daniela22 octombrie 2013, 10:42

    tare dragut si imi place in combinatie cu camasa ... pozele sunt super

    RăspundețiȘtergere
  8. Fotografa te pupaa! Vrea sa fie modesta, dar au iesit genial pozele alea <3 *arrogance*

    RăspundețiȘtergere
  9. Oh, wow! Chiar sunt perfecte pozele :X:X
    Foarte frumoasa tinuta :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci! Ești o drăguță :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Merciii! :* Fotografa mea e o drăguță talentată . Mâine o mai scot la o tură de poze :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Great photos, I totally get you you like them so much, it's not narcissism, you're right - and the outfit is amazing as well!


    All the best,
    Costin M | http://costinm.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Aww, thank you very much! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!