luni, 14 octombrie 2013

OOTD : I`m in love with a fairy tale


I'm in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care if I loose my mind
I'm already cursed

De mult îmi stătea gândul la niște pantaloni deschiși la culoare , nu chiar albi , dar nici gri sau bej , ceva intermediar , iar când am găsit pe Kurtmann această pereche am știut că nu mai am ce aștepta. Dulapul meu tânjea după această culoare , căci raftul cu pantaloni cuprinde o gamă variată de culori , de la clasicul negru sau albastru la roșu și portocaliu , dar aceasta lipsea. 




Așa de tare îmi place toamna! Uitați-vă numai la peisajele din spate!


Și ia uite ce papucei minunați am primit eu de la mătușa mea ! Mulțumesc în că o dată cu ocazia asta :*



Geacă : Bershka
Pantaloni : Bershka ( via Kurtmann)
Tricou : Random

26 de comentarii :

  1. Super tinuta, iti sta foarte bine cu ei si imi plac muuult papuceii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place tinuta <3 vreau si eu pantaloni albi <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult jacheta, esti cute!

    Concurs: http://diana.doubleweb.ro/concurs-econatura/

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult geaca ta, frumusetea din fundal(a se citi masina :D)

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa tinuta ta.
    Imi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria Dumitrescu15 octombrie 2013, 13:19

    pretty outfit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am devenit colectionara de pantaloni de pe Kurtmann!:))) Singura problema pe care o am cu acestia este ca sunt albi. Iar eu daca ma imbrac in alb clar torn ceva pe mine. A fost valabil inclusiv la rochia de mireasa asa ca...mai bine nu!:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Și tu ?! :)) Eu cel mai des pățesc asta cu cafeaua :)) Am și o pereche de pantaloni roșii de pe Kurtmann și mai vreau :x

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) Ideea fotografei => TRECI LÂNGĂ MAȘINĂ ACUM!!!! Mulțumesc! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci ! :* Am purtat-o și când era frig și am răcit din cauza ei :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu de când îmi doream . Așa că nu fă prostia de a aștepta , cum am făcut eu :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci! Ador papuceii! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Ai grija copil! :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce bine iti sta cu ei, ti-am mai zis. :) Imi place intreaga tinuta. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. B-Andreia Daniela15 octombrie 2013, 22:50

    vreau si eu o pereche asemanatori <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Merci! Eu nu mă încumetam să-mi iau , dar mi-am făcut curaj acum și sunt super-încântată! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Mulțumesc din nou :* ! Vreau să mai văd poze de acolo la tine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Vezi că sunt la reducere acum :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Dumitrascu Florentina17 octombrie 2013, 01:02

    imi plac pantalonii

    RăspundețiȘtergere
  20. Raluca Alina Vintilescu17 octombrie 2013, 03:40

    Esti o frumoasa si jumatate! <3

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!