duminică, 8 septembrie 2013

OOTD : Wake me up when september ends


Summer has come and passed
The innocent can never last
wake me up when september ends

Tot ce e frumos dureaza puțin , nu ? Așa că s-a terminat și vara , iar septembrie își face prezența simțită destul de repede. Dacă până acum ieșeam seara în tricou , acum simt frigul chiar și pe sub cardigane , dar în memoria zilelor de vară am scos-o afară pe Raluca ( Blackeyed ) la o plimbare prin centrul vechi și am făcut și câteva poze S-U-P-E-R-B-E! Adică știu că arăt bine ( kidding), dar chiar așa O.o M-aș putea îndrăgostii de mine :))







8 comentarii :

  1. Frumoase pozele :) ai avut un fotograf bun ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca Alina Vintilescu10 septembrie 2013, 01:14

    asa, asa, laudati fotograful :))
    mi-a facut placere sa te cunosc personal si sper sa ne mai vedem <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci .Dap, chiar am avut ! :* imi pare rau ca n-am mai ajuns in Iasi , ca nu scapai nepozata :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Tu sa taci :)) :* Clar ne mai vedem . La anu' vreau sa ma mut in Bucuresti , oricum:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb outfitul ! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!