marți, 10 septembrie 2013

OOTD: Glossă


Vreme trece, vreme vine,
Toate-s vechi şi nouă toate;Ce e rău şi ce e bineTu te-ntreabă şi socoate;Nu spera şi nu ai teamă,Ce e val ca valul trece;De te-ndeamnă, de te cheamă,Tu rămâi la toate rece.


Sunt o mare ascultătoare de rap , pur și simplu mă identific cu acest gen de muzică , dar piesa de mai sus este desăvârșită . Prima dată când am auzit-o mi s-a zbârlit pielea , iar de atunci o ador și o ascult cel puțin o dată pe zi . 
Nu iubesc multe poezii ale lui M. Eminescu , întotdeauna am preferat poeziile mai obscure , precum cele ale lui Al. Macedonski , G. Bacovia sau A. Pușkin , dar aceasta este atât de grăitoare încât comunică direct cu sufletul meu , fără mijolcirea cuvintelor . 

Rămâi rece la răutatea oamenilor , la vorbele spuse de gurile rele , la bârfe, invidie , minciună , la oameni . 
Ce e val ca valul trece , iar timpul va spăla răul , iar sita cerne. 
Nu spera nimic bun din partea oamenilor , nu ai teama de ei . 
Fii tu !
Mai jos sunt eu, în blugii rosi de la Kurtmann.ro , care mă reprezintă perfect : 








Mărimea 38 este puțin lărguță , dar îi voi strâmta , astfel încât să-mi vină perfect.

Iar pentru că sensul din dicționar al cuvântului glosă este :
GLÓSĂ ~e f. 1) Scurtă notă explicativă, care însoțește un cuvânt dificil sau un pasaj neînțeles dintr-un text; comentariu; adnotare. 

Vă invit să-i spuneți în comentarii cum mă vedeți pe mine și cum vă vedeți pe voi . Deținătoarea celui mai frumos comentariu va fi contactată de mine pentru o surpriză.


19 comentarii :

  1. Imi plac blugii, dar eu tanjesc dupa pantofi! Sper sa imi iau si eu, ca mi-a ramas capul la unii de genul asta inca de anul trecut. :D
    Eu te vad ca pe o fata dulce, dar oarecum dura. :*
    Pe mine..ma vad zapacita, fix cum sunt. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem cateva lucruri in comun. Pentru inceput varsta, care cred ca este foarte apropiata. Mai apoi infatisarea. La fel de bruneta, la fel de inalta. Dar cel mai "poetic" este faptul ca si eu iubesc poeziile lui Bacovia. De multe ori mi-am intalnit starile printre randurile sale.
    Desi Bacovia este unul dintre preferati, ma vad precum Sophie, din Codul lui daVinci, sau precum Otilia, a lui Calinescu. Asta pentru ca niciuna dintre ele nu era tiparul de femeie linsitita, la locul ei, care sa poata fi confundata in multime. Ambele impunatoare, frumoase, iubite.
    Pe tine te aseman oarecum la fel ca si pe mine, cu un personaj de carte. Care, nu pot spune, desi iti citesc postarile nu mi-am putut da seama inca de comportament, incat sa te pot asemana exact cuiva. Insa faptul ca iti plac articolele vestimentare frumoase (precum cele Kurtmann) si citesti si altceva in afara de articole, te face sa fii o fata de nota 10! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arati suuper. Outfit-ul este pe gustul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce-mi place blugii!!! <3 am si eu o pereche de blugi rosii, dar i-am luat cand eram mai plinuta :)) acum stau larguti pe mine :(
    mie nu-mi place sa vorbesc despre mine...doar cateodata..prin metafore si poezii, dar daca-i sa fiu sincera, ma consider falsa... m-am inchis cu mine cu tot si simt ca sunt cu totul alta persoana in societate. imi pun o masca de make up si-un zambet si-am plecat :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place la nebunie ultima poza, arati ca o papusica <3 . Waai, despre mine, complicat dar cu siguranta mi-ar placea sa am mai mult timp de blog si sa arat cat mai multe manichiuri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Și pe mine tot anul trecut m-a apucat isteria pantofilor ăstora , dar mi i-am luat imediat , că simțeam că mor fără ei :))
    Mrr , merci :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Aww, mulțumesc! Grușenka lui Dostoievski mi se pare potrivită mie . Deși pare un alt tip de femie este una foarte inteligentă , capabilă să aducă totul la rezultatul pe care îl vrea ea . Îți recomand să citești cartea Frații Karamazov. Este foarte interesantă . :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Și ai mei sunt puțin lărguți , dar mărimea cealaltă nu se închidea pe mine :)) O să îi strâmtez un pic , ca să îmi vină bine :D . Am pus această întrebare ca să vă cunosc mai bine și să văd ce credeți despre mine . Apreciez sinceritatea ta! Cred că mulți dintre noi au trecut prin perioade în care ne-am pierdut pe noi înșine și am încercat să trecem zâmbind , chiar dacă muream înăuntru .

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumesc! :* Succes în ce ți-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
  10. De cand imi tot doresc o pereche de blugi rosii! Sunt foarte draguti. Poate ajung si eu intr-un final sa imi cumpar si sa nu tot aman momentul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Și eu îmi doream de mult . Prima dată îmi comandasem unii mov , dar nu mi-au venit , și poate că a fost mai bine așa ;))

    RăspundețiȘtergere
  12. B-Andreia Daniela13 septembrie 2013, 00:31

    hmm tare draguti blugii , ma gandeam sa imi iau si eu o pereche dar pana la urma am tot amanat.am blugi negri si albatrrii trebuie sa mai diversificam :) App ultima poza imi place la nebunie : P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ah, am uitat sa-ti raspund la ultima "cerinta" :P

    Eu te vad vesela si frumoasa, ai si motive, esti tanara si trebuie sa te bucuri de fiecare moment al vietii tale, pentru ca niciodata n-o sa te intorci la nicio etapa pe care o parcurgi, dar cred ca stii asta deja :) Oricum te voi cunoaste mai bine prin intermediul blogului... imi place aria de poeti pe care ai ales-o ;)

    Despre mine... ce sa spun, sunt "baba" de acum :)), dar zic eu, in continuare in "tendinte", pentru iubesc moda, designul si tot ce e legat de frumos... mereu am zis ca mi-am gresit cariera, trebuia sa fiu artist :D In general, ma confund cu stilul elegant, office, mai mult prin natura serviciului, dar cand e cazul adopt tinuta care trebuie si mai incerc si "noutati". In timpul liber sunt cat se poate de feminina si comoda, destul de des imi place sa fiu extravaganta :D

    Sper ca ti-ai facut o parere despre mine... oricum eu te invit pe blogul meu si poate iti vei da seama de mai multe acolo:

    http://diana.doubleweb.ro/

    RăspundețiȘtergere
  14. Dumitrascu Florentina13 septembrie 2013, 09:19

    sunt foarte frumosi si-mi plac si incaltarile fff mult :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulțumesc! :* Eu mai am și gri și tot așa am zis să diversific :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Aveau și 36, dar nu se închidea pe mine :))) Tricoul este de la Atmosphere . Și eu am pățit să îmi fie stricate hainele de colegi , în special cămășile . Bună idee cu linkul , chiar o să modific! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ei , na , ești babă! :)) Ești foarte tâmără și drăguță . Nu cred că ai mai mult de 25-27 de ani , deci ești încă în ”putere” ! Îți citesc regulat blogul și chiar îmi place ce văd , ești super simpatică! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!