vineri, 6 septembrie 2013

OOTD: A drop in the ocean

`cause you are my heaven!

*aceasta postare nu are diacritice , dat fiind ca m-am certat cu tastatura*
Cand am comandat aceasta superba bluzita de pe Kurtmann.ro inainte sa stiu cate se vor schimba in viata mea si ca mesajul chiar se va potrivi cu situatia mea actuala ;)) .
Intotdeauna inainte de o schimbare majora din viata mea am avut o presimtire , care s-a materializat printr-o inspiratie de moment : un desen , o poezie si iata ca de aceasta data o piesa vestimentara.




Pot sa declar ca deja sunt indragostita de hainele de la Stradivarius , designul fiind foarte dragut , iar materialul super-calitativ , cum este de altfel si rochita pe care v-am aratat-o peste noapte . 

Am promis de mult aceasta postare , asa ca nu o mai lungesc si va las cu pozele : 
Si promit si ca e ultima postare cu poze aiurea , dar nu stiu ce e cu aparatul meu  :(



Voua va place bluzita? 
Cu ce ati asorta-o ? 

18 comentarii :

  1. Si mie mi-a atras atentia bluza asta, o vedeam alaturi de trenchul meu :)

    About women and not only Blog

    RăspundețiȘtergere
  2. frumi,frumi! Da, si eu mi-am luat tot de pe Kurtmann,de curand un tricou,tot de la Stradivarius. Si design-ul, si materialul fac toti banii!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar e foarte frumoasa bluzita :) sa o porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare imprimeul, am vazut-o si eu cand mi-am facut comanda, next time!

    Am zis ca mi s-ar potrivi mai bine tricoul galben, l-ai vazut aici: http://diana.doubleweb.ro/need-kurtmann/ ?

    ESti dragalasa si cu baschetii aia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumitrascu Florentina6 septembrie 2013, 22:02

    mel este din tvd :D

    RăspundețiȘtergere
  6. E ataaat de adorabila . O ador! Am purtat-o de mult eori si am primit multe complimente pentru ea !

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar sunt super , mai ales ca pe Kurtmann le gasim la un pret mult mai mic decat in magazine .

    RăspundețiȘtergere
  8. Numai bun de scos la plimbare! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Merci! Am citit articolul tau , dar eram pe telefon si nu m-a lasat sa pun un comentariu . acum ma duc sa ma uit mai bine! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, desi nu ma uit , ador melodia . E ataaaat de draguta :X

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi place tare mult bluzita! :D :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!