vineri, 27 septembrie 2013

LOTD: You will never now



With every smile comes my reality irony
You won’t find out what has been killing me
Can’t you see me, can’t you see?

N-o să vezi niciodată ce mă omoară , n-o să îți arăt slăbiciunile mele , iar singur nu o să poți niciodată să ghicești asta, pentru că ochii mei nu mă trădează . În ei vezi doar ce vreau eu să-ți arăt , puterea, curajul , flacăra . Nesiguranța , frica, nu există . Nu vreau eu să existe !
Nu sunt un om obișnuit ! I am no man ! Numai gândul că sunt femeie mă face puternică, așa că privește-mă :



Am început machiajul ochilor prin a colora pleoapa cu un creion auriu MeNow , pentru că este cremos și asigură o bună aderență culorilor . În colțul intern și sub sprânceană am aplicat nuanța Sparkle din paleta Showstoppers de la Sleek, apoi am continuat cu nuanța Blazing Brown de la Maybelline, pe care am aplicat-o pe toată pleoapa . În colțul extern am aplicat nuanța Sunset  , iar în pliu Graphite, din aceeași paletă numită mai sus. 
Ca să completez machiajul am trasat o codiță puțin prelungită spre exterior , iar pe pleoapa de jos m-am folosit de același creion Avon în nuanța Mocha Flash .
Genele le-am îmbrăcat într-un strat de ExtraWowLash de la Rimmel London.
Pe buze port balsamul de buze cu strugure de la Yves Rocher pe care vi l-am prezentata aici și noul meu ruj de la Avon pe care îl ador. Face parte din gama Colortrent , iar numele nuanței este Flirt. 
Toată vara mi-am dorit un ruj portocaliu , și mi l-am cumpărat abia acum , dar am ales o nuanță mai cuminte decât ce aș fi purtat astă vară .

  • Machiaj în culori tomnatice, ca să ne asortăm cu frunzele care încep să moară. 
  • Imany este o super cântăreață de care am aflat cu puțin timp în urmă . Are o voce deosebită și niște melodii superbe , vă invit să o ascultați și dacă nu vă place să mă bateți pe mine, dar știu că nu se poate așa ceva



Ce părere aveți despre machiaj ?
Dar despre cântăreață ?

7 comentarii :

  1. Imi place mult culoarea fardului folosit spre coltul extern, e asa..tomnatic! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. E de la Sleek , dar nu am trusa lângă mine acum. Parcă sunset îl cheamă . Îmi pare rău că aparatul nu prea se descurcă :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place cum arata machiajul in ultima poza! pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Așa era și în realitate, dar mă bat răăău cu aparatul. Nu mă mai iubește deloc :((

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!