sâmbătă, 14 septembrie 2013

LOTD: Back to school

N-am mai postat un machiaj de sute de ani , pentru că aparatul nu ține cu mine , deși am mai realizat câteva chiar drăguțe , care meritau arătate pe blog . 

Machiajul pe care l-am purtat ieri este unul foarte subtil , care se potrivește de minune pentru primele dile de școală , dacă sunteți la liceu . În școala generală încercați să renunțați la una din codițe , ori cea albastră de jos , ori cea gri de sus , căci poate este prea mult pentru clasa a7a , a8a :-? ,cel puțin după părerea mea .
Acum depinde și de școala voastră . La mine nu sunt interzise machiajele , dar mie nu îmi place să exagerez. Este totuși școala . 



Pozele sunt oribile ,  aparatul încă nu vrea să colaborăm . . . trebuie să fac cumva să îl repar , sau să îmi iau altul :-?

Produsele folosite sunt  :
Creioanele pentru ochi și buze primite de la Depozitul de frumusețe sunt foarte versatile : l-am folosit pe cel alb pe waterline , pentru a face ochii să pară mai mari și mai odihniți , cele două nuanțe de albastru pe pleoapa de jos , pentru a acccentua privirea , iar pe cel maro pentru sprancene . Fardul L„oreal l-am folosit pe pleoapa de sus , pentru a trasa o linie subțire  ,continuată de 2 codițe mici , pentru că tușul negru ar fi  fost mult prea intens  , iar pentru a ilumina colțul intern și arcada am folosit creionul Viva la Diva, partea bej-sidefată și rimelul Extra Wow Lash , by Rimmel . Pe față am folosit crema Moisture Match , varianta portocalie - Wake me up , despre care urmează să citiți zilele  următoare pe blog , corectorul Me now , de la Depozitul de frumusețe  , care este suuuuuper, poatefi folosit atât pe cearcăne , cât și pe imperfecțiuni , iar pe deasupra fondul de ten Yves Rocher Pure Light . 
Buzele au fost răsfăâate cu un balsam Balea cu miros delicios de portocale .

21 de comentarii :

  1. Chiar aveam nevoie de un anticearcan bun! Si din cate am vazut pe site-ul celor de la Depozitul de frumusete sunt foarte calicative!!

    RăspundețiȘtergere
  2. E dragut machiajul, perfect pentru scoala! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si perfect pentru zilele in care mergem la scoala dimineata si nu avem timp de machiaj elaborat.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. B-Andreia Daniela14 septembrie 2013, 23:55

    simplu si dragut

    RăspundețiȘtergere
  5. eu la varsta ta ma dadeam cu o gramada de negru :))) ce idioata eram :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar sunt super! O să le fac un review curând. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci! :* M-am gândit că nu trebuie să exagerez :d

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe mine mă îngrozește faptul că o să am din nou ore de dimineață și cred că nici atât n-o să reușesc să fac :D

    RăspundețiȘtergere
  9. =)) am gasit o poza =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac foarte mult machiajele cu aspect natural. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Raluca Alina Vintilescu16 septembrie 2013, 15:27

    <3<3<3 machiaj sau nu, tot draguta esti <3

    RăspundețiȘtergere
  12. =)) I feel you , bro!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place machiajul ochilor, simplu si delicat!

    http://diana.doubleweb.ro/last-summerish-outfit/

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!