joi, 26 septembrie 2013

Haul : Looooveee , looove, looove

Loooove, loooveee, loooveee , pentru că am apucat deja să folosesc multe dintre aceste produse și le ador. AM pozele făcute de mult, dar n-am avut timp să postez până acum, e foarte greu să le împac pe toate , mai ales acum , de când a început școala.

Woaaah , ce de-a chestii :))
În prima poză avem o apă termală Avene , despre care nu trebuie să vă vorbesc prea mult , căci știți câte beneficii are, crema de față Garnier Moisture Match Wake me up , pentru care o să fac un review zilele următoare și un gel de curățare Bioten , de care mă declar super mulțumită .
”La poalele lor„ există un balsam de buze Balea cu portocale, super delicios , rimelul câștigat la Raluca pe blog , care este awesomeeee ! Îți alungește genele și le dă volum și sigur o să îl recumpăr, iar pe lângă acestea mai am și o mostră de primer de la Sephora pe care încă nu l-am încercat .

În poza din stânga jos sunt 2 geluri de duș Balea , pe care le-am prins la reducere și deși nu aveam nevoie de ele le-am cumpărat și mi se par super. Miros foarte frumos , iar cel cu grapefruit a devenit preferatul meu . O să îl vedeți mai mult ca sigur la preferatele lunii. Mirosul este fresh și natural. Cel cu mango este mai dulce, iar uneori mi se pare grețos . 
Deodorantul Garnier nu mi-a oferit protecția pe care o așteptam , deci prim urmare nu prea l-am folosit și am trecut la Nivea Invisible . 
Untul de corp de la Fennel a mai apărut pe blog. Aceasta este a 3a cutie , respectiv a doua cu cacao , căci îl mai am și pe cel cu avocado și ulei de măsline .
Iaar în dreapta jos sunt hăinuțele pe care le-am adăugat în garderobă: cămașa de blugi de aici și plovărașul cu găurele, dar și câteva accesorii : o bufniță argintie și o pereche de ochelari de soare roșii .

Și acest mare cadou de la Depozitul de frumusețe , un site cu produse de make-up&beauty la prețuri mai mult decât accesibile :

În prima poză sunt produsele pt unghii : 2 întăritoare , 2 buffere, 2 acrilice (alb&negru) , un carusel cu strasuri, 2 fiole de sclipici pentru unghii , un creion corector tot pentru unghii, un instrument de îndepărtare a cuticulelor, o forfecuță și un set de distanțatoare pt. pedichiură , dar și o pilă pentru călcâie.
În categoria make-up intră produsele din următoarea poză și anume : 3 perechi de gene false, 3 corectoare în nuanțe diferite , un set de 12 creioane pentru ochi și buze , din care 2 foarte utile și pentru sprâncene și un ruj , care din păcate este prea roz pentru mine, dar care miroase super .
Mulțumesc pe această cale Depozitului de frumusețe.

Voi ați încercat produsele prezentate ? Ce impresie v-au făcut?
Pe care ați dori să le încercați pe viitor ?

34 de comentarii :

  1. ce de-a bunatati!!! sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Te iubesc tare astia de la Depozitul de frumusete, te-au dotat bine :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe bunatati :) sa le folosesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca Alina Vintilescu26 septembrie 2013, 20:30

    doamneeee cate ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar că ! Sunt și super bune produsele. O să vorbesc despre fiecare pe rând. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci! :* Am văzut că ai și tu o grămadă :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai vai, ce ai tu acolo! De abia astept sa termin Project Pan-ul, mi-e dor de shopping!

    RăspundețiȘtergere
  8. B-Andreia Daniela26 septembrie 2013, 22:16

    vai vai ce de cadouri si produse <3

    RăspundețiȘtergere
  9. inca nu am incercat nimic de pe site-ul lor ,dar pe viitor mi-aş dori ceva pentru make-up

    RăspundețiȘtergere
  10. am tinut si eu un project pan aproape toata vara. am incercat sa termin ce aveam in plus ? pt ca imi pare rau sa expirefara sa le folosesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt super , ti le recomand cu caldura

    RăspundețiȘtergere
  12. Vaaaai , sa vezi ce truse au O.o

    RăspundețiȘtergere
  13. Merci , draguto ! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa le folosesti cu placere, ochelarii sunt foarte faini!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa le folosesti cu placere.

    Pup

    http://shoeper-women.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce multe produse ai adunat!Imi atrage atentia untul de corp si genele false!Sa te vedem cu ele <3 Gelurile de dus Balea sunt foarte faine!Sa le folosesti pe toate cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce de bunatati! Sa le folosesti cu placere! Cum pe care le-am incerca? Pe toate :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  18. Dumitrascu Florentina27 septembrie 2013, 14:52

    sa le folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere
  19. Ah, ce de bunatati! Sa le folosesti cu placere, ti-as fura macar jumatate din ele, incepand cu tot ce e Balea! :))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Tre să-mi iau lipici întâi :D și eu abia aștept să le port :* . Merci!

    RăspundețiȘtergere
  21. He, he, he! :* Te aștept pe la mine :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Le bag în seiiiiif! E suuuuuper balsamul ăla cu portocale. E preferatul meu :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu ador produsele de la Balea :X

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Toată lumea le iubește . La așa calitate și prețuri . . .:D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!