sâmbătă, 21 septembrie 2013

4 pași pentru o manichiură corectă

Bună fetelor! Astăzi vorbim despre cum putem realiza o manichiură „ca la carte” , urmărind toți pașii recomandați .

Începem cu unghiile curate , șterse în prealabil de orice urmă de ojă  pe care le lustruim cu un buffer fin ,
cum este cel primit de mine de la Depozitul de frumusețe , care are trei părâi foarte aspre și una fină , care este super eficient și are și un preț foarte mic .

După ce le-am dat luciu, unghiile merită un strat protector înainte de oja, ca să evităm pătarea și degradarea lor . 

Tot la depozitul de frumusețe  găsim și această bază vitaminizantă , pe care o folosesc înainte de aplicarea ojei . O lăsăm să se usuce, iar apoi aplicăm un strat de ojă :

Așteptăm 2-3 minute , până se usucă primul strat de ojă și îl aplicăm pe al doilea 

Pentru o culoare intensă și o acoperire perfectă . 

Normal ar fi urmat un top-coat , dar cum oja pe care eu am ales-o este mată , un top-coat ar strica efectul , dar ca să închei am ales un topper cu sclipici , pe care l-am aplicat doar la baza unghiei :


Recapitulând :
Pentru o manichiură perfectă avem nevoie de 4 straturi : 1 de bază , 2 de ojă și unul de top-coat.


Voi respectați toți acești pași ? 
*Eu, sinceră să fiu mai sar uneori peste top-coat*

27 de comentarii :

  1. Foarte frumos articolul :) ar trebui si eu sa mai folosesc din cand in cand buffer-ul

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci! :* Cel pe care l-am prezentat eu e super bun și costă foarte, foarte puțin :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Raluca Alina Vintilescu21 septembrie 2013, 15:50

    ce unghiute frumoase ai <3

    RăspundețiȘtergere
  4. eu rar folosesc top coat..
    de fapt..folosesc des..da din ala cu sclipici :))) nu cu rolul de-a ,,sigila" manichiura.
    ti as fi recomandat sa-ti stergi surplusul de oja..pentru ca asa manjita numai o manichiura corecta nu e :(

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai deochiat , că acum 10 minute am rupt una :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Știu , dar am rămas fără acetonă și am observat tocmai când terminasem ... :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina Purușniuc21 septembrie 2013, 17:44

    Ce frumoasa e nuanta de rosu! <3

    http://lovepotion-number5.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Incognito Fashion21 septembrie 2013, 17:45

    Ce oja frumoasa ! te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu respect pasii, oja tine mai mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand foloseam oja, respectam pasii si tot nu ma tinea oja mai mult de 3-4 zile :-( Dar, am trecut pe gel si sunt mai fericita acuma :-)) Am mai intrat de foarte multe pe site-ul celor de la Depozitul de frumusete, uitandu-ma dupa produse pentru unghii :-D

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu folosesc des baza vitaminizanta iar cea pe care ne-ai prezentat-o pare sa isi faca treaba bine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. chiar e . Intotdeauna mi-a placut mai mult un visiniu decat un rosu normal.

    RăspundețiȘtergere
  13. Merci ! :* Rosie , mata , ce as mai putea cere ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. De cateva luni ii respect si eu complet si am observat diferenta :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Vaai , vreau sa tttrec si eu la gel , dar ma gandesc cu groaza la faptul ca n-am timp de intretinere si mi se ppare ca arata urat neintretinute.

    RăspundețiȘtergere
  16. e super, ti-o recomand cu caldura :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu mai uit uneori de baza, dar mai rar, mi-a intrat in obisnuinta in ultimul timp. :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu-mi place să aplic top-coatul , n-am atâta răbdare :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Merci :* ! Mai o ojă mată , dar parcă nu e așa frumoasă ca asta :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Iubesc topcoaturile cu sclipici , dar nu știu de ce am doar câteva în colecție :-? trebuie remediată situația !

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu mai manichiurisesc fără ea de când mi-am pătat rău unghiile o dată

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!