joi, 5 septembrie 2013

10 oje preferate ale verii


Noaptea asta vreau să vorbim despre oje! Aveam pozele făcute de ceva vreme, dar nu gaseam niciodată timpul suficient să le editez, pentru că sunt foarte multe (am avut în jur de 40 de poze din care a trebuit să triez doar 21 , pe care să le lipesc mai apoi în colaje ) , și să mă aștern la scris și deși mâine e o zi grea , cu trezirea la 7 , drumuri și întâlniri am ținut neapărat să scriu postarea acum. Îmi pare rău pentru absența de pe blog, dar am fost plecată o perioadă și din nou nu am luat lap-topul cu mine . Am fost puțin mai activă pe facebook , căci am intrat de pe telefon.

Dacă citiși asta dimineață , umpleți cana de cafea și luați-vă eventual ceva de ronțăit, căci va fi o postare luuuungă , cu multe poze!



Ojele sunt așezate absolutely random , nu într-un clasament , sau ceva de genul , pentru că le-am iubit pe toate la fel de mult .

Flormar Supermatte M120 îmi e alături de mai mult de jumătate de an și nu și-a schimbat absolut deloc textura !!! În sticluță mai este mai puțin de jumătate , iar ea încă se întinde la fel de bine . Este rezistentă , se aplică ușor , culoarea e frumoasă, e opacă din 2 straturi , iar în 10 minute unghiile sunt vopsite și uscate . O ador!  
Am folosit-o aici și aici și aici.
Flormar Supershine 49 este relativ new-comer în colecția mea , neavând mai mult de o lună , dar a fost dragoste la prima vedere. Deși aplicarea este mai dificilă decât la cea de mai sus nuanța este cea mai adorable and loveable ever! Este atât de nebunească și turbată fără să fie prea neon. 
Am folosit-o aici , aici și aici .

Această ojă o foloseam atunci când știam că se apropie o perioadă ocupată , căci rezistă foarte bine pe unghii, iar nuanța este cuminte și purtabilă . În poze a ieșit puțin mai închisă decât este în realitate .

V-am arătat-o în acest haul , dar nu am făcut nici un NOTD cu ea , ceea ce este suspect, la cat de des am purtat-o. Este super și dă un aer chic oricărei oje . De obicei o purtam peste negru sau taupe , dar merge la fel de bine și cu marouri , pe care eu nu prea le sufăr simple . . .

Dacă mă urmăriți pe facebook știți că am primit aceasta ojă cadou , de la drăguța de Katy , după ce mult timp am salivat după ea , negăsind-o pe nici unde. De cum am primit-o m-am apucat de pictat și astfel s-a născut această manichiură.
Cel mai frumos albastru azur pe care l-am văzut vreodată , Acum o iubesc mai mult ca oricand , cpci de ceva timp pastelurile sunt în top . Mai am de adăugat o ojă galbenă de la Rimmel pe listă și o să mă simt completă ( cel puțin o săptămână) . Dar până atunci , pe unghii arată așa.

Din nou , pasteluri . De această dată de la Pastel . Super faine ojele lor , mâine o să dau o tură prin Afi , poate mai plec cu ceva . Aceasta are o nuanță superbă de peach-somon și o puteți vedea în toată splendoarea aici.


Această oja s-a cam îngroșat în ultimul timp , dar mi-a plăcut mult textura ei. Se aseamănă cu Barry M Jelly , iar efectul pe unghie este ca suprafața unui jeleu . Din păcat nu am realizat nici o manichiură cu ea :(

De fiecare dată când o ojă nu se aplica cum trebuie sclipiciul ăsta mă salva . Mai puteam un strat pe deasupra și eram ca scoasă din cutie . L-am folosit în multe din manichiurile prezentate mai sus , în combinație cu ojele respective, dar și singur . Îmi place că se șterge relativ ușor, fără a agresa unghia .

Și iată-ne și la ultima ojă de astăzi, tot cadou de la Katy . O am de 2-3 săptămâni și e deja la jumătate . Aplicată într-un singur strat e perfectă ca bază pentru french. În 2 straturi e cea mai adorabilă ojă nude pe care am văzut-o vreodată .

Voi ce oje ați folosit cel mai des vara asta?
Ați încercat vreo una dintre favoritele mele ?
Care dintre acesteaa vă tentează ?

7 comentarii :

  1. vai vai vai ce de bunatati aici!
    preferata mea din acestea este cea verde neon <3
    te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca oje frumoase :) care mai de care :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super frumoase ojele, imi fac cu ochiul vreo cateva. in special cea metalica de la Moyra si prima de la Flormar <3

    RăspundețiȘtergere
  4. multe oje frumoase! cea cu sclipici e preferata mea!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. E chiar speciala ;)) :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea mov e cea mai super oja eveeer! Se aplica super, rezista bine , culoare frumoasa are , ce-ai mai putea sa vrei de la ea ? :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!