joi, 8 august 2013

Week in photos (9)

Am facut cam putine poze saptamana asta si din nou ajung sa postez week in photos foarte tarziu , dar am postarea pregatita de cateva zile in telefon. A fost o saptamana plina pentru mine ,motiv pentru care n-am apucat sa fac foarte multe poze , dar haideti sa vedem in ce imagini am imortalizat saptamana care tocmai a trecut:

Haribo , jeleurile mele preferate. dintre toate dulciurile cel mai mult ador jeleurile, chiar mai mult decat ciocolata si caramelul. Le iubeeeesc :x , la fel ca pe unghiutele mele verzi :D
Mountain Dew - Dark Berry, o alta iubire a mea. De cand am renuntat la cola , adica am rarit cola :)) , nu pot renunta la ea cu totul am cautat alte delicii nesanatoase si m-am oprit la el. Dupa o despartire tragica mi-am gasit sufletul pereche :)
Poate o sa imi atrag ceva pareri negative in legatura cu aceasta poza , dar nu consider ca are un continut prea obscen incat sa nu o pot publica. E o poza ca oricare alta , facuta intr-o zi de plaja , care mie , personal imi place mult. Just look at that ab! :))
Nu stiu daca am mentionat vreodata , dar sunt indragostita de Winnie si prietenii sai. Mi se par niste fiinte adorabile , iar acest caietel pe care il vedeti in imagine are menirea de a fi jurnalul meu de blogger. Am renuntat la agende pentru ca erau prea grele , iar el ma ajuta sa am mereu la indemana toate detaliile legate de blog.

Si iata-ne ajunse si la ultima poza (v-am zis ca am putine fotografii saptamana asta) in care observam o delicioasa ciocolata Fin Carre din Lidl , care te face sa te lingi pe degete. Am mai citit eu pe la fete ca sunt delicioase ciocolatele astea , dar nu ma asteptam sa ma surprinda asa de tare. Ciocolata este fina , crocanta si lucioasa. Stiati ca luciul este un determinator de calitate pentru ciocolata ? :D

Cam asta a fost si saptamana asta , din nou intarziata. Voi incerca totusi sa ma revansez cumva , daca timpul imi va permite. 

Va pup!

6 comentarii :

  1. Ce bine arata unghiile. Superba culoarea!
    Si mi-ai facut pofta cu M. Dew. N-am mai baut de ceva vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce oja frumoasa ♥ I love Fin Carre too :D

    RăspundețiȘtergere
  3. merci :-*. chiar e buna . e prima ciocolata pe care am incercat-o de la ei , dar imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie mi-e tare pofta :x o sa-mi iau inca o sticla azi , chiar daca nu e foarte sanatos. Salivez . . . :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Si merci pt oja :D

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu ador jeleurile, mai ales cele cu ursuleti, desi nu am mai gasit in magazine


    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!