sâmbătă, 31 august 2013

T.P.A Group Challenge : 1. Inspired by pop-art

Prima colaborare la care iua și eu parte în cadrul grupului The Polish Addict, yeeey :D.

Pe cât de încântată am fost când m-am înscris , pe atât de dezamăgită sunt acum , când trebuie să postez unghiuțele . Celelalte fete au fost mult mai inspirate ca mine și au manichiuri superbe , dar vă arăt întâi pozele mele , ca să nu fiți dezamăgite după ce veți vedea 20 și ceva de manichiuri superbe .



Iar acum clătiți-vă ochii cu ce au făcut fetele :
11. Maria (Konad Addict) - http://konadnails.blogspot.ro
13. LittleBeautyBag - www.littlebeautybag.com
14. Andreea M. - http://www.summer-gold.com

18 comentarii :

  1. Nu stiu de ce nu-ti plac, mie mi se par super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțu, scumpo! :* Sunt relativ ok , dar când am văzut manichiurile voaste mi-a picat fața! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La gradient nu m-as fi gandit! Awesome!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. super misto ti-a iesit <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase, nu le mai denigra :))

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt foarte dragute

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos modelul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt dragute tare! Te-ai descurcat foarte bine si imi place modelul tau ca e mai original.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place ideea cu degrade-ul! Ti-au iesit dragut! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Merci! Doar gradientul îmi place la manichiura asta a mea :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Merci! :* Și ale tale sunt super frumușele , deși tu le urăști.

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci! :* Da n-ai văzut ce au făcut celelalte fete? O.o

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumesc mult! Nu îmi plac așa tare , dar voi îmi dați curaj ;)) , hihi ! ;*

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place manichiura realizate de tine ;) asa ca nu ar trebui sa fii dezamagita :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!