vineri, 30 august 2013

TAG : Curcubeu :D

Well , n-am mai făcut de mult un tag , și deși nu l-am primit de la nimeni , acesta mi-a plăcut foarte mult și am decis să mă apuc de scris .
Regulile sunt simple : trebuie doar să numești un produs pentru fiecare culoare a curcubeului .
Am făcut o mică modificare și am adăugat roz în loc de indigo :

1. Roșu
Nu am putut să mă hotărăsc la un singur produs, așa că am ales două :

Rujul Avon Colortrend în noua formulă mi0a intrat imediat în suflet deși nu aveam așteptări mari de la el  . Este în nunața Poppy love și este un roșu clasic , foarte purtabil , pe care îl ador .
Al doilea produs este apa de corp Pure seduction de la Victoria`s Secrets . Nu vă închipuiți cât de bine miroaseeee . Este cu prună roșie și frezie , și miroase supeeerb , dulce și fresh în același timp.

2.Roz

Rimelul Scandaleyes Show Off este awesome. Îmi place cum îmi alungește/curbează/„volumizează” genele. Nu vreau să spun mai multe , căci urmează un review complet.

3. Oranj
Clar Garnier Moisture Match , varianta portocalie. Tenul meu o iubește. Păstrez din nou tăcerea , căci urează review și pentru ea :D

4.Galben


Știu că nu e tocmai galben , dar mă credeți că n-am nici un produs cosmetic galben în casă ? O.o Ador , ador și iar ador acest șampon. Miroase suuuper bine , lasă părul fin și ușor de pieptănat și rezistă bine unui păr extrem de gras, ca al meu.

5. Verde

Ador oja asta . . . O să v-o prezint mai detaliat în următoarea manichiură . Până atunci o puteți admira aici și aici și aici .

6.Albastru

Deși am citit multe reviewuri negative despre această apă micelară mie ămi place tare mult. Demachiază ușor chiar și creionul super shock de la Avon, la care trebuia să frec o grămadă cu alte chestii , iar pielea rămâne tonifiată și hidratată . Dacă ar fi luptat și împotriva sebumului ar fi fost perfectă.

7. Mov
Nici aici nu m-am putut decide pentru un singur produs, așa că am ales balsamul Balea cu perle și smochine și parfumul So elixir purple . Le iubesc pe ambele , și nu cred că mp voi despărți de ele prea curând .

2 comentarii :

  1. Și tu O.o ? Citisem review-uri cum că nu demachiază bine deât machiajele soft , dar la mine a făcut față foarte bine și la cele mai încărcate. :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!