marți, 27 august 2013

Rewiew : Balea deospray Icy Orange

*aceasta postare nu are diacritice , caci scriu de pe telefon , unde nu le am instalate*

Pe cat de frumos a inceput povestea mea cu acest spray ,pe atat de urat s-a terminat.

Iata-l stand alaturi de alte surate de-ale lui pe o taraba . Ambalajul lui m-a atras cel mai tare , dar am decis sa fie ultimul pe care il voi mirosi. Ceva imi spunea ca daca il miros pe el primul nici nu ma voi mai uita la celelalte, asa ca am inceput din capatul opus . Nu-mi amintesc toate celelalte arome , dar stiu ca am mai mirosit unul exotic si unul cu pitaya.
Iata-ma ajungand la el : il ridic tematoare , scot capacul si miros. L-am platit imediat , de teama sa nu-l vada altcineva si am plecat cu el acasa.

M-am apucat de trebaluit prin casa, dar din cand in cand ma intorceam si il miroseam "Ahh, ce bine ca te-am luat "imi spuneam. 
Nu imi puteam imagina ce tradare urmeaza , cum din print , fabulosul meu spray a devenit un dezertor si cum nu ma va proteja de loc pe parcursul orelor relaxate de baut un suc . La cele incarcate sub soarele arzator nici n-am indraznit sa visez dupa prima folosire.
Si nu doar ca printul viselor mele m-a lasat balta, dar a si incercat sa imi faca rau : de fiecare data cand il foloseam , ma apucau accese de stranut, care durau chiar si 20 de minute.

Cu alte cuvinte chiar nu va recomand acest spray , desi pretul sau este foarte mic , de doar 6 lei . Poate alte editii sunt mai ok , caci stiu ca am citit un review pozitiv despre cel cu pitaya , dar nu imi amintesc la cine. 

Ati incercat acest produs? 
Dar alte deodorante Balea?
Ce impresie v-au facut?

4 comentarii :

  1. La Alina lui Brumarel poate ai citit, ea a scris recent :)


    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. La ea mă gândeam ți eu , dar nu eram sigură :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Alinuta Brumarica l-a prezentat pe cel cu pitaya. Eu l-am avut pe cel cu extract de perle si floarea pasiunii, nimic spectaculos :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci nu e doar acesta . Totuși o să risc să mai încerc câteva, mirosurile sunt prea tentante, iar acum că s-au dus căldurile nici nu mai am nevoie de protecție așa mare . :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!