luni, 5 august 2013

Review : Șampon pt. strălucire cu chitină roșie Yves Rocher

În sfârșit mi-am făcut curaj să mai scriu și eu un review . Știți că nu îmi place să fac astfel de postări , ba chiar am oroare de ele ;)) , dar din când în când mai fac unul pentru voi.
Astăzi vedeta este Șamponul pentru strălucire cu extract activ de chitină roșie de la Yves Rocher.

Mi-a plăcut foarte mult acest șampon , căci s-a descurcat minunat cu parul meu gras, iar cu ajutorul lui am reușit să răresc spălările pana la 2 pe săptămână .

Am apreciat mult și reflexiile pe care acest șampon chiar le dă părului . Îmi pare rău că n-am făcut poze cu părul după folosirea acestui șampon, dar abia acum mi-a venit ideea .

Când l-am deschis am rămas șocată de cât de intensă este culoarea sa :
În poză este puțin denaturată de blitz, dar este un portocaliu foarte, foarte intens .

După folosire parul scârțâie de curățenie și capătă reflexii de diferite nuanțe de șaten , ciocolatiu , castaniu și chiar roșcat. ^^ Ador acest șampon și clar îl voi recumpăra și a treia oară .

Nu face multă spumă, deci nu există pericolul de a vă intra în ochi , iar mirosul este unul foarte subtil și natural . Mie una mi s-a părut că miroase a plante .

Ce nu mi-a plăcut la acest șampon a fost faptul că trebuie folosită o cantitate destul de mare la o spălare, mai ales dacă aveți parul lung , fapt datorită căruia s-a terminat destul de repede , dar per total am fost mulțumită de el , așa că nota mea este 9/10 .

Din câte știu eu mai există și varianta pentru blonde .

Voi l-ați încercat ? Ce părere aveți despre el ?
Dacă nu : v-ați dori să îl încercați ?

Vă pup!

8 comentarii :

  1. Am folosit acest șampon, însă nu s-a potrivit întocmai părului meu. Mi-a plăcut mai mult cel cu reflexii aurii. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am varianta pentru par blond. Mie nu mi s-a parut ca are efect, dar astazi am fost intrebata daca m-am vopsit :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar azi l-am recumparat :-D. Este samponul visurilor mele. Parul meu parca este mai des de cand il folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am samponul antimatreata de la ei si sunt multumita de el

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vreau sa-l incerc , dar ultima data nu mai era pe stoc . O sa il pun in comanda urmatoare, poate de data asta am noroc. *.*

    RăspundețiȘtergere
  6. Inca nu l-am incercat pe cel pt par blond , dar o sa-mi spun parerea si despre el ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa il recumpar si eu. O sa il iau si pe acesta si pe cel cu reflexii aurii

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu l-am avut decat pe acesta de cateva ori. Vreau sa il incerc si pe cel purificator cu urzica.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!