luni, 19 august 2013

OOTD : Peste noapte


Ea este domnișoara din pieptul ăsta, e frumoasă, poartă mască, cască din
plictis copila. 
Când îmi bate, în coaste, ca să iasă afară și d'aia îmi place să spun ca-mi doar bate inima. Căci
totul se întâmplă peste noapte.



 Are multă încredere în ea și poate prea multă în ceilalți , de multe ori e rănită, dar găsește mereu puterea să o ia de la capăt și se bucură tare mult când cineva îi face o surpriză plăcută , cum s-a întâmplat acum câteva zile când a început o colaborare cu kurtmann.ro  , un outlet cu hăinuțe superbe ,la prețuri mic, de la Bershka, Zara , Stradivarius, Pimkie , Mango și altele . 

Rochița pe care o poartă astăzi este de la Stradivarius și o atrage pentru că este lejeră , este specială, este deosebită , exact ca ea . Și poate că nu toți o plac, dar ea o simte ca find o parte din ea, o armură ușoară ca o pană , dar dură ca solzii de dragon :




16 comentarii :

  1. Foarte cool tinuta! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult rochita !:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta rochita si imi place mult cum ai povestit , cum ne-ai introdus si pe noi in lumea ta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci! Chiar e super drăguță! Și e ușoară , perfectă pt vară.

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci! Așa vreau să fac de acum cu fiecare outfit :D

    RăspundețiȘtergere
  6. E tare interesanta rochita! Sa o porti cu placere. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci :* Chiar îmi place , că e așa lejerăăăă

    RăspundețiȘtergere
  8. E o combinație între tribal și national :D

    RăspundețiȘtergere
  9. B-Andreia Daniela23 august 2013, 23:22

    place modelul de pe rochita si combinatia >:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place imprimeul de sus, e chiar draguta! Esti adorabila cand "ne povestesti" asa despre "ea" :D

    http://diana.doubleweb.ro/cheerful-dress-lanys-fashion-house/

    RăspundețiȘtergere
  11. Rochita o ador :X . Merci ;;) , imi place sa vorbesc despre mine la persoana a 3a =))! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!