marți, 20 august 2013

NOTD: Surprise!

Surprise pentru că am primit acum două zile această superbă ojă de la Katy , O fată simplă , după ce am întrebat-o de unde a luat-o, căci de mult salivam după ea. Când a auzit că nu am mai ajuns ăn iași , drăguța de ea a fugit până la mall după oja mea, așa ca astăzi am și pus-o la treabă .
Când am vazut ce frumos arată mi-am zis că ar merge un model simplu negru , iar cum n-am mai pictat de mult pe unghiuțe am purces la treabă .
 Eu chiar sunt foarte mulțumită de ce a ieșit , dat fiind că am crezut că mi-am pierdut îndemânarea .
 Dar atât cu vorba , vă las cu pozele : 
(Da, de data asta fără melodie , căci nu am avut inspirație)


Și am schimbat și fontul de la watermark, ăsta parcă e mai dulce . 

Voi ce ziceți , încă mă descurc ?
Pupici! :*

5 comentarii :

  1. Foarte frumoasa manichiura :) imi place cum ai pictat, se potriveste bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina21 august 2013, 17:03

    imi place modelul! <3
    dar te rog, te implor..incearca sa faci poze la lumina naturala, sa iasa mai clare oleaca...pe mine ma dor ochii de la pozele blurate si nici nu se intelege bine modelul :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci! Mi-a plăcut mereu combinașia asta cu negru pe argintiu :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci!:* La lumină naturală am făcut pozele, dar începe să mă lase aparatul , de asta au ieșit așa blurate :( O să mp chinui mai mult data viitoare, până o să mă enervez (a se citi o să îmi permit) și o să îl schimb

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!