miercuri, 14 august 2013

NOTD: Off to the races

Ca să nu vă cotropesc cu toate complimentele pe care vreau să le fac acestei oje voi face mai întâi un fel de introducere. Ce e cu oja asta ? Ea nu promite nimic, dar pe unghii apare texturată . Nu înțeleg de ce , dar nici nu caut o explicație. Efectul e super drăguț, iar oja rezistă mult pe unghii . Să vă arăt și poze ziceți ?

În sticluță și la aplicare oja nu  pare să aibă nimic deosebit , dar imediat după aplicare se texturează .

Nu știu ce e cu ea , și chiar sunt curioasă , dar până voi descoperii , îmi place. :d

Voi ce spuneți de ea?
Vi s-a întamplat ca o ojă normală să se transforme așa ?

4 comentarii :

  1. Nu am mai patit asa ceva pana acuma, dar ce oja e?

    RăspundețiȘtergere
  2. Andra Katerina15 august 2013, 15:41

    mie nu mi se pare texturata :))) adica..e mult prea mult zis... e doar aiurea ea. am patit si eu sa se faca fel de fel de forme ciudate pe unghii de la oja inca de la aplicare, ,,datorita calitatii"..

    RăspundețiȘtergere
  3. Farmasi , dar nu știu exact ce nuanță . . . S-a șters :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mai am o grămadă de oje Farmasi cu care nu am pățit nimic , doar cu asta . Oricum ,mie îmi place efectul :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!