duminică, 18 august 2013

NOTD : Natura timpului

Eu am inima o vază, 
În care îi ţin florile. 
Şi culorile şi zâmbetul şi ce mai place ei 
's norocos că o cunosc şi o iubesc, 
Şi o să ştie. 
Azi îi spun şi-o să fie o zi frumoasă de Aprilie. 

Îmi pare rău că nu am reușit să postez clipul , dar o să vă las linkul melodiei pe care o să vă rog să o ascultați în timp ce citiți . 

V-am spus în postarea trecută că voi posta o manichiură cu oja verde „turbat” de la Flormar, pe care , deși o am de foarte puțin timp , am în ceput să o ador . Este o culoare ciudată și foarte îndrăzneață cu care îmi place să jonglez în cele mai inedite combinații , cum este și cea de astăzi , în care am realizat imposibilul și am combinat într-un mod cel puțin plăcut. Eu personal ador combinația asta ciudată și nebunească.  
Iar astăzi am și o surpriză pentru voi :

O să vă arăt și pedichiura mea asortată . 
Ieri am fost la plajă și am profitat de ocazie pentru a face câteva poze mai expresive în nisip și în apă.


Iubesc acest model și îmi place și că arată tare bine atât la mâini cât și la picioare și este perfect pentru mine .

6 comentarii :

  1. Mie imi place mult combinatia de la picioare ;)) am si eu ambele oje :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt super ojele din colecțiile astea două. Cea mov o am de aproape un an și nu s-a întărit absolut de loc . :* Mi-am făcut mult curaj să îmi arăt picioarele. Nu-mi plac mai deloc ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. merci! E prima oară când sunt mulțumită de unghiile de la picioare :d

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!