sâmbătă, 3 august 2013

NOTD: Little frog



Buna , frumoaselor! Va scriu de la padure , de pe telefon , caci toata lumea e deja somnoroasa si se relaxeaza , iar eu ma plictisesc . Sa vedeti cat de draguta poate fi noua mea oja de la flormar . Din pacate nu am retinut nuanta, dar o sa fac un update postarii. 
Claudia, sa nu crezi ca am uitat de NOTD-ul celalalt , dar am pozele in laptop si probabil o sa-l pun maine :D 
Si ia uitati ce brotacei am eu pe unghii : 




Mie personal imi place tare mult aceasta nuanta , pentru ca imi place sa port culori neon pe unghii , chiar daca in rest nu le sufar. Nu-mi plac hainele in culori neon si nu as purta niciodata, dar parca pe unghii sau accesorii sunt dragute. 

Va pup!

2 comentarii :

  1. Draga mea, stai linistita, am rabdare! Oricum, nuanta ta de pe unghii e numa buna pentru verdele padurii. Si m-ai facut curioasa cu nuanta, chiar m-am uitat in colectia mea de oje, nu stiu de ce, dar nu am niciun verde asa intens, toate sunt inchise :D Hainele in culori neon, verzi, roz, galben, imi provoaca mirgene :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hainele nici mie nu-mi plac , dar pe unghii arată drăguț , sau pe o gentuță , ceva . Prea mult strică. Supershine 49 este nuanța ojei . :* Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!