vineri, 16 august 2013

Haul : This is what make us girls

Dați play în timp ce citiți . :d



V-am promis acum câteva zile că o să revin cu partea următoare a desfătării de vacanță și că o să vă arăt ce mi-am mai cumparat , mai ales că aceasta este partea mai mare, mai interesantă și mai „fabuloasă” a haul-ului meu . 
Nici acum nu am exagerat cu cumpărăturile, dar mi-am dat mai multă libertate, dar haideți să lăsăm sporovăiala și să trecem la fapte! . . . mă rog , la poze :



Vreau să încep cu hainuțele , de care sunt foarte mândră ;))

Poza aceasta am pus-o mai mult pentru tricoul alb , pe care nu am reușit să îl pozez ieri , deoarece soarta nu a ținut cu mine , fiind în mașina de spălat. Anul acesta se poartă imprimeurile cu animale și cele cu cruci , iar acesta le combină.

Bluzița cu dungi gri este cu mânecă lungă și am luat-o pentru la toamnă . Îmi place că este dintr-un material ușor si moale și este perfectă pentru scoală , nefiind nici prea decoltată , nici prea stridentă.
Tricoul negru este cel din poza de mai sus , cu trenă . Pe loc mi-a plăcut , dar acum parcă nu îl mai găsesc la fel de atractiv . . .
Tricoul cu dungi late albe și roz este unul lărguț , numai bun de purtat pe căldurile acestea insuportabile și se asortează foarte bine cu noii mei teneși rozalii , pe care îi ador . Nu am fost niciodată fana balerinilor și săndăluțelor , iar vara aceasta am purtat aproape numai skate-shoes, iar acești teneși au venit ca un dar divin pentru mami, care mă amenința că o să-mi ascundă skaterii. ;))

Am primit și comanda de pe Kurtmann.ro , dar nu vreau să șoptesc nimic despre ea, căci urmează câte o postare pentru ficare dintre produse :D

Următoarea categorie pe care vreau să v-o prezint este cea a produselor de îngrijire și frumusețe :


De la stânga la dreapta , ca și până acum :
Deospray-ul de la Balea , aroma Icy Orange . Nici nu vă pot spune cât de mult îmi place mirosul lui , dar nu face față foarte bine zilelor încărcate, tot Nivea rămâne my holy grail .
Fiindcă la Suceava Lidl-ul era foarte aproape de casă , de fiecare dată când aveam nevoie de ceva mergeam acolo , iar într-o zi , tot uitându-mă după mult lăudatul unt de corp de la Cien privirile ni s-au întâlnit, nasul meu l-a mirosit și astfel am devenit de nedespărțit. Îți vine pur și simplu să îl mănânci .
Balsamul de la Balea rămâne încă preferatul meu , dar am decis să îmi aleg altă aromă acum , după cel cu mango și aloe l-am ales pe cel cu smochine și . . . perle :-?
Paletuța Sleek showstoppers și oja Rimmel 622 oh boy you„ re so fine! le-am primit la giveawayul organizat de Alexandra de la Red is the new blonde , la care m-am înscris așa, doar cu gândul să o ajut pe ea cu un share care poate va aduce câteva likeuri și înscrieri noi , și mare mi-a fost mirarea să văd a doua zi că eu sunt câștigătoarea primului premiu. Îmi place mult paletuța și cât de curând o să îi fac și un review. 


Rudele mele mi-au spus că sunt nebună , când au văzut că absolut unde mergeam eu mă întorceam cu câte o ojă . Dar ce să fac , am devenit dependentă de ele. Cea mai fericită m-a făcut oja Flormar, pe care am folosit-o aproape încontinuu de când o am în diverse combinații , iar în zilele următoare o să vă arăt manichiura pe care o port acum și la care a contribuit și ea .
Cea de la Leydi nu am încercat-o încă , iar cea de la Gabrini nu îmi place atât de mult , căci după o zi , maxim două de purtat vârfurile devin lucioase și arată neplăcut.

Am avut noroc în ultimul timp , iar domnul random.org a ținut cu mine și am câștigat și acest rimel la concursul Ralucăi de la Blackeyed Style  . Îmi place . A devenit favoritul meu de când l-am primit și mai mult ca sigur îi voi dedica o postare separată .

Ași încercat vreunul din aceste produse ? Ce impresie v-a produs?
Daca nu : Ce v-ați dori să încercați ?
Voi ce ați mai cumpărat în ultimul timp?

5 comentarii :

  1. Și eu încep să mă pregătesc pentru școală ^_^ Să porți hăinuțele cu plăcere !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja rimmel o am si eu e super nuanta, cat despre cea de flormar am numai cuvinte de lauda la adresa ei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum urmeză să postez manichiura la care a participat, așa că stay tunned. Și e și foarte rezistentă cea de la Rimmel

    RăspundețiȘtergere
  4. Când mă gândesc că mai avem atât de puțin din vacanțăăă :( . Merci! :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!