marți, 27 august 2013

eFoxcity sau locul perfect de cumpărături

Cu toate știm senzația aceea pe care o avem atunci când ne găsim rochia perfectă, dar aceasta costă cât salariul pe o lună , sau când nunta celei mai bune prietene se apropie cu pași exagerat de repezi, iar tu , deși ai asigurat-o de nu știu câte ori că ai găsit rochia perfectă, nu ai cu ce să te îmbraci .

Cel mai la îndemână sunt site-urile de haine online  . 

Dragele mele prietene, grăbiți-vă să vă căsătoriți , căci am găsit rochia domnișoarei de onoare perfectă :

Și pentru că ”o divă„ e mereu invitată la diferite evenimente ,majoritatea cu dress-code , trebuie să aibă mereu în garderobă o rochie de seară . Fiecare trebuie să o aleagă în funcție de forma corpului , culoarea pielii și a părului , ci nu aiurea , ca pe o pijama sau un trico de stat în casă , căci la evenimentele importante trebuie să arătăm impecabil , nu ?
Pe eFoxcity am găsit cea mai superbă rochie ”design-ată„ vreodată de cineva . Nu doar că este frumoasă , elegantă și finuță , dar mă strigă pe nume. 
Croiul mă avantajează , căci sunt înaltă și slabă , iar acel ivory , însoțit de negru arată perfect pe un ten mediu , ca al meu :



Pur și simplu o iubesc.

Pe voi ce vă atrage de pe siteul prezentat ?

*postare sponsorizată*

18 comentarii :

  1. Rochiile sunt frumoase, dar a doua e pur si simplu superba :) mie imi plac accesoriile de pe site-ul lor

    RăspundețiȘtergere
  2. O să scriu cât de curând și despre accesorii! A doua chiar e to die for , cel puțin pentru mine . E cam ciudățică , dar mi se potrivește perfect. Garantez că multor fete nu le va plăcea așa tare .

    RăspundețiȘtergere
  3. Rochia rosie mi se pare deosebita. <3

    RăspundețiȘtergere
  4. cea crem cu negru e bestiala :X

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/2013/08/rochii-pentru-balul-bobocilor.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțu ! :* Inițial voiam să pun una albă , dar apoi am găsit-o pe asta și m-am îndrăgostit :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Tre să o fac a mea, dar e destul de scumpă și nu prea am unde să o port . :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Credeam că nu o să placă multor fete. Se pare că m-am înșelat! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. A doua rochie e divina! As ucide pentru ea! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. B-Andreia Daniela31 august 2013, 01:06

    rochia nr 2 e super

    RăspundețiȘtergere
  10. Raluca Alina Vintilescu1 septembrie 2013, 16:34

    lista mea e foaaaarte lunga cu haine de pe site-ul lor :))

    RăspundețiȘtergere
  11. ma bucur ca place multora dintre voi :*

    RăspundețiȘtergere
  12. am terminat o coala doooar la rochite si bijuteriii :))

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!