miercuri, 31 iulie 2013

Week in photos (8)

Pe Andrei il stiti , a mai aparut de cateva ori pe blog. N-am mai vorbit cu el de mult si am gasit zilele trecute in telefon poza asta cu el ,care mi s-a parur draguta , asa ca am postat-o repede ? repede pe Insta.
Pisica verisoarei mele . E o combinatie intre birmaneza si maidanez , dar a pastrat atitudinea mamei de rasa. Toata este simandicoasa , dichisita si nici nu te baga in seama daca ii spui sa plece de pe scaunul pe care vrei sa stai :)) o adevarata doamna cu ochii albastri.

Saptamana asta am fost la tara si am surprins acest cer minunat . Intotdeauna  mi-a placut sa privesc cerul , sa-l admir , sa ma gandesc la faptul ca poate intr-o zi voi trai acolo.
Sunt dependenta de bratarile mele ,iar saptamana asta le-am adaugat si un ceas finut , cu cadranul auriu si curelusa subtire din piele .
Oraselul meu , parasit de 2 saptamani. . . Mi-e dor de el si de prietenii care ma asteapta acolo.
Si in caz ca va era dor de mine , am facut o poza , macar sa nu dispar de tot.

Blugii si skaterii mei preferati .
O gustare nu chiar asa sanatoasa. . . nici prea gustoasa. M-a tentat la inceput , dar nu au fost prea buni.
O idee draguta de DIY
Fotografia asta am dedicat'o unei persoane foarte speciale pentru mine , care imi lipseste mult. Abia astept sa ma intorc si sa o imbratisez.
Manichiura portocalie pt concursul MoisturMatch de la Garnier.

4 comentarii :

  1. Ce imagini frumoase ai surprins. Pisica chiar pare a avea privire de doamna :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci. Da , este tare simandicoasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte draguta manichiura :)

    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. merci. E unaa dintre combinatiile mele favorite :D pupici

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!