duminică, 21 iulie 2013

Week in photos (6-7)

Am devenit tare hiperactiva pe instagram , si daca saptamana trecuta nu am reusit sa onorez aceasta postare , iata ca revin astazi cu pozele din ambele saptamani . In acest timp am strabatut tara din Teleorman pana in Suceava , iar de joi ma tot plimb dintr`o parte in alta . 



1. Gelurile de dus cu cafea , de care sunt absolut indragostita. Miroase fantastic , hidrateaza si lasa pielea fina , fina .

2.Un outfit mai vechi , de prin aprilie . Il gasiti aici. 
3.Mai vechi este si acest machiaj , din colaborarea de Ziua Indragostitilor , dar care arata spectaculos cu acest efect .

4. Pe dozele si sticlele de Beck's au aparut tot felul de desene care mai de care mai interesante.
5. Un catelus adorabil pe care l-am gasit in curtea pensiunii din Sibiu , la care am fost de 1 mai . A fost prietenul nostru timp de 3-4 zile , l-am hranit , iar el s-a jucat cu noi.
6. Un desen random , facut de mine.
7.O poza care mie mi-a placut mult . Era era alb-negru din aparat , iar efectele Instagram au facut-o mai draguta .
8. Si aceasta manichiura a mai aparut pe blog , tot prin mai , cand am vizitat si expozitia de fluturi vii , amplasaa in curtea muzeului G. Antipa. O gasiti aici.

Outfitul de saptamana asta , de aici.
Imaginea inspirationala din postarea de mai sus.

Semnatura mea, v`o mai amintiti ? 


O poza foaaaaarte , foarte draguta .

Poza din bulgaria . V`am mai aratat`o odata cred :-? Imi place mult, mult de tot . 
Black spots cleaning session , yesterday or friday.

Roses from my garden .


Super-deliciosii covrigei :x .

White nails are a must this summer . Unde mai pui ca arata tare bine cu bronzul ?!

Daca ma urmariti pe facebook stiti ca m`am apucat de confectionat si desenat felicitari .

Train view .


10 comentarii :

  1. Gelurile de dus de la YR din gama Les Jardins du Monde le ador, cele cu cafea sunt preferatele mele! :D
    Imi plac tare mult prima manichiura!
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata lumea le adora , din cate am observat. :)) Adevarul e ca sunt niste produse foarte bune . :* Pupici!

      Ștergere
  2. Vai cat de geniale sunt felicitarile !:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am cateva modele in lucru. Tot ce vezi este facut din piz , si fiecare dureaza cel putin 2 ore . Daca iti doresti , te astept pe pagina de fb cu comanda . :*

      Ștergere
  3. ador gelurile de dus de la YR
    :*

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragut e cutulache :x
    Imi palc toate pozele alese :*

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!