luni, 8 iulie 2013

Week in photos (5)

Nu imi vine sa cred cat de lenesa am fost saptamana asta si nu imi vine sa cred nici ca am scris doar o singura postare . V`am promis o gramada de chestii , si o sa ma tin eu de ele la un moment dat , pproblema e ca nu stiu exact cand . Dar haideti sa va arat ce s-a mai intamplat saptamana asta :
* Am tampit instagramul saptamana asta , pentru ca am avut internet pe telefon . Bineinteles ca deja am terminat traficul din abonament ;;) *

V`am aratat acest cesulet si pe facebook, dar mi se pare super frumusel si imi pare rau ca nu mi`am luat si eu unul , daar , nu ma impiedica nimic sa`l port pe al fratelui meu ;;) 


Daa, daa , v`am aratat de nu-stiu-cate-ori orhideea asta , dar am inceput sa o iubesc si eu . :D


Il adoor pe pikachu . E galben si are urechile maaari :x .


A little haul . Revista Cosmopolitan, cu rimelul Scandaleyes show of (care este suuuper ) , pliculetul-portofelul-gentuta rosie cu tinte , pe care pur si simplu il-o ador :X , o oja de la Rapsodi Pacific intr`o nuanta tare placuta de Turquoise, un odorizant de camera cu lavanda si spray`ul meu preferat : Nivea Invisible for black&white


O capsuna in forma de inima pe care am gasit`o cand faceam gem :D. 


Decor de pe peretele meu :D

Again :D Nu prea am avut lumina potrivita sa pozez asta , dar merge :D


:> Vedeti, sa nu mai spuneti ca sunt eu ciudata :P



Față de pisicuță :3


A rainy day with my awesome pouch. *The streets were sad*



Strawberrieeeeeeeeeeeeees :X


Si tot va pacalesc cu cate o poza din  Turcia :D

Cam asta a fost! Va pup si sper ca saptamana asta sa apuc saa scriu mai mult :D! 

4 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!