luni, 1 iulie 2013

Week in photos (4)

Nici nu stiti cat de mult imi place sa fac astfel de postari . Nu`mi vine sa cred cat de repede a trecut inca o saptamana , in care vremea m`a dezamagit. Nu am reusit sa prind nici macar o zi de plaja :( . Dar se pare ca dupa ce ieri a plouat 19 one in continuu , astazi deja un soare puternic a iesit pe cer si saptamana urmatoare se anunta ca o adevarata saptamana de vara , in care sper sa reusesc sa ma mai bronzez putin , pt ca deja mi`am comandat fdt cu o nuanta mai inchis ;)) .


Am gasit aceasta imagine pe la inceputul saptamanii si atat de tare m`a distrat :)) . Il aplic in majoritatea cazurilor . :D


Imagine surprinsa prin geam sambata sau duminica. O sa o vedeti mai jos si pe cea de astazi.


Si cam aceasta este culoarea mea actuala . Am prins o nuanta caramel tare draguta . In realitate e o idee mai deschisa , dar aceasta a fost poza in care am surprins`o cel mai bine.


Parte din lookul de saptamana asta , de aici.


Orasul meu , privit de sus . 


Poza surprinsa prin fereastra astazi , la ora 9 si ceva . In 2 zile ne gasim la o limonada pe plaja :>

Aceasta este orhideea pe care mami o iubeste tare , tare mult . Toata ziua cauta sfaturi si are in plan sa isi cumpere mai multe culori si specii. 


Vad poza asta si imi amintesc cum eu inca nu v`am povestit despre excursia mea in Turcia, dar o sa incerc sa  o fac astazi. Presimt ca o sa imi ia cateva ore (:

In adidasi gri: eu , cu 2 prietene .


Si manichiura de saptamana asta . Filtrul Instagram a modificat rau culorile . Pe inelar aveam o oja roz , iar pe restul unghiilor un piersiciu .

Cam asta a fost saptamana mea . Voi ce ati mai facut ? 

4 comentarii :

Abia aștept să îți citesc părerea!