miercuri, 3 iulie 2013

Sfaturi pentru un par de milioane



Acesta espe parul meu extreeeem de lung si pe care il iubesc tare mult , in cinstea caruai inchin aceasta postareeee : 
Momentan are 60 de cm si nu a mai fost tuns de un an si 8 luni . O sa`mi sariti in cap ca nu se poate , ca varfurile se tund la maxim 6 luni, dar daca parul meu e sanatos , nu e ars , nu e tocit si il ador asa cum e , de ce l`as tunde ?


Si o poza cu varfurile mele , ca sa vedeti ca nu vorbesc aiurea :P 



1. Renuntati la spalarea zilnica a parului. Stiu ca multe dintre voi va confruntati cu dilema parului gras , chiar si eu ,  dar sa`l spalati zilnic nu este o solutie. Facand asta stimulati glandele de la nivelul scalpului sa produca mai mult sebum decat ar trebui . Mai bine incercati sa prelungiti durata dintre spalari apeland la un sampon uscat sau la pudra de orez , care face minuni impotriva sebumului . ( Tip : O puteti utiliza si pe fata , ca pe o pudra normala, avand acelasi efect , dar mai ieftina si mai sanatoasa)

2. Evitati elasticele de par cu parte metalica , pentru ca sunt foarte agresive cu parul . Nici cele simple nu sunt tocmai benefice , dar sunt mai Ok decat acestea :

3.Poate nu stiati , dar si lenjeria de perna este un factor important . Schimbati vechile lenjerii din bumbac , cu unele noi , din matase sau satin si veti remarca diferenta . Pe langa atngerea delicata parul nu se va mai rupe la fel de usor si va avea un aspect mai sanatos . Din cate am inteles eu , aceste lenjerii sunt mai mult decat recomandate pt fetele crete si cele cu parul foarte fin , pentru ca au un efect anti electrizant.

4.No folositi niciodata , niciodata peria pe parul ud, pentru ca nu faceti decat sa il rupeti. O alternativa mai blanda este un pieptene cu dintii rari . Peria nu trebuie sa atinga parul pana acesta nu e uscat in proportie de 90% . O alta metoda ar fi sa va "pieptanati"putin parul cu degetele dupa spalare , aceasta fiind cea mai putin aggresiva dintre cele prezentate . 

5.Inainte sa va spalati pe cap pieptanati`va bine parul. Acest lucru in va impiedica sa se incalceasca la fel de tare in timpul spalarii , iar astfel nu va mai trebui sa il agresam in incercarea de a`l descurca.

6. Poate nu v`ati gandit niciodata cat rau ii face parului obisnuitul sters si frecat cu prospoul la iesirea din dus. Fibrele prosopului fac parul mai fragil. Dar nici nu putem sta cu el liber , udand totul in jur si folosindu`l pe post de arma jedi , nu ? :)) , asa ca solutia pe care am gasit`o eu este super-simpla si la indemana oricui . Aveam prin casa un tricou over-over-sized ( a se citi "pentru o persoana de cel putin 150 de kg" ) de la nu mai stiu ce actiune , pe care mi`l infasor ca pe un turban in jurul parului dupa ce ma spal. Bumbacul absoarbe foarte bine apa si in acelasi timp este foarte bland cu parul , asa ca va recomand si voua acest "truc".

7. Ca mai toata lumea , voi recomanda si eu utilizarea unei masti o data pe saptamana , dar nu va voi trimite sa cumparati nu-stiu-ce masca , al carei pret e de 2724529173 de ori mai mare decat bugetul alocat. Eu le prefer pe cele naturale , cu ulei de masline , viatamina E , suc de lamaie ( pt stralucire si degresare) si ulei de cocos. stau cu ea in cap cam jumatate de oora , cu un turban ca cel de mai sus .

8.Acest sfat este unul foarte vechi , pe care il stiu de la bunica mea , posesoare a unui par lung si superb in tinerete. Poate parea mai ciudat , dar face un bine enorm parului , intarindu`i radacina . In fiecare seara separati parul cu carare pe mijloc si treceti ferm oeria prin oar de cate 10 ori in fiecare parte . Acest lucru stimuleaza circulatia sangvina la nivelul scalpului , iar rezultatul este o radacina mai puternica si un mar mai sanatos.

Cam astea au fost sfaturile mele . Am considerat ca nu e nevoie sa mai scriu despre aparatele de coafare la cald , pentru ca stim toate ca nu sunt deloc sanatoase pentru par , dar daca totusi vreti sa le folositi , utilizati si un spray de protectie termica .

Voi ce secrete pentru un par de invidiat aveti ? 

10 comentarii :

  1. frumos par...si eu folosesc uleiul de cocos pe post de masca de 3 ani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Mie tocmai mi s`a terminat si n`am gasit pe la plafaruri :-? o sa mai caut zilele astea :-?

      Ștergere
  2. Ce par frumos ai. Al meu e tot asa de lung, poate cu o idee mai lung. Nici eu nu sunt adepta tunsului, pentru ca nicio coafeza/stilista nu intelege sa ia doar varfurile si ma trezesc cu el pana la umeri. Been there, done that! Asa ca il tratez cu masca de ulei de cocos, ma feresc cat pot de uscator, placa o data, de doua ori pe an, de moft. Mai stiam de la batrani ca gazul are efect foarte bun pentru par, stralucire, anti-matreata si intareste radacina parului. Partea neplacuta e mirosul, care ramane in par.O alta masca naturala ar fi uleiul de ricin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gazul nu prea are efect la mine :-? . Cum am mari probleme cu ingrasarea lui folosesc foarte rar ulei de ricin , si doar la varfuri , caci altfel nu mai scap. In mod normal el trebuie folosit la radacina , pentru a accelera cresterea , dar nici nu vreau sa ma gandesc ce s`ar intampla la mine in cap daca as face asta X_x

      Ștergere
  3. Si eu imi pieptan parul inainte de a-l spala ,iar datorita faptului ca nu vreau sa-l rup il dau cu o solutie de apa cu balsam special sa-mi descalceasca tufa tapata de 2 zile,eu ma spal la 2-3 zile,dat fiind ca am parul gras si nu vreau sa ma supun curatarii zilnice dat fiind ca stiu ca il deterioreaza axact cum ai spus si tu.Etapa de prosop am sa o pun si eu in aplicare (am auzit peste tot de ea) si am sa folosesc un tricou din bumbac in loc :) Foarte bune sfaturile de urmat.Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi`as da 5 ani din viata ca sa am un par ca al tau . La mine orice , de la tapaj si pana la bucle se lasa in maxim o ora . Sa o incerci . Mie mi se pare si mai comoda decat cu prosopul

      Ștergere
  4. Ce produse de ingrijire pentru par folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. O să fac în curând o postare cu produsele mele preferate . :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!