marți, 30 iulie 2013

OOTD : As simple as I can

Stiu ca n`am mai reusit sa ma ridic la nivelul asteptarilor cu postarile in ultimul timp , insa am ales sa las putin de-oparte blogul , caci trebuie sa ma ocup si de persoanele importante din viata mea . Stiti ca am calatorit cam asa :

ca sa imi revad o mare parte din familie si le`am dedicat lor tot timpul meu : bunici , unchi , matusi , verisori mai mititei . . . tot ce am vrut a fost sa`mi petrec cat mai mult timp cu ei, sa compensez un an de absenta . 

Dar iata ca totusi astazi am iesit la o mica plimbare prin Suceava cu doua prietene si le`am "terorizat" putin sa`mi faca mie poze :


Pozele sunt facute la casa de cultura din suceava, in centru , care dupa modernizari arata wow! Am ramas socata cand m`am intors si am vazut cat de mult s`a schimbat acest oras de cand nu am mai ajuns aici.

Cand l`am parasit data trecuta , orasul povestilor , cum imi place mie sa`l alint era in paragina . toate strazile erau sparte , centru statea sa se prabuseasca peste locul unde este acum parcarea subterana, pentru ca din cate am inteles , nu avea fundatie, iar asfaltul era turnat peste niste sine de cale ferata infipte in pamant, dar care odata cu timpul au inceput sa se deplaseze. In schimb acum , arata ca scos din tipla si parca iti vine sa-ti continui povestea pe "faleza" dintre intrarea la parcarea subterana pana la complexul comercial Bucovina si prin parcul din spatele Bisericii Catolice.




Nu e nimic special , e un outfit lejer, de plimbare , dar in care m`am simtit foarte bine . O sa mai urmeze in zilele urmatoare cateva , caci am planuri mari cu voi , babies :> ! :)))

O sa va arat intr`o postare viitoare si machiajul pe care l`am purtat , cai este simplu de facut si usor de purtat si mai ales, nu iti ocupa decat maxim 10 minute :D

5 comentarii :

  1. Raluca Alina Vintilescu30 iulie 2013, 23:57

    ai descoperit photoscape-ul si nu mai iesi di el, a? :))
    imi place ce ai tu la gat :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) daa, toata ziua ma bat cu el :> =))) .
    Chestia aia o am la gat de 3 ani , in care nu am dat`o jos absolut niciodata :D
    Merci! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca te-au incantat noile mbunatatiri ale orasului.Si eu am trecut prin Suceava si mi-a placut ce am vazut

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar e frumos ! Am ramas surprinsa :D

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!