vineri, 12 iulie 2013

Little haul by Yves Rocher

M`am abtinut foarte mult timp din a imi cumpara cosmetice si am zis sa termin din cele ce le am prin casa. Am pus fiecare ambalaj terminat intr`o cutie , de unde o sa le scot intr`o zi pentru o postare de tipul "Empties" , dar pana atunci o sa imi fac putin de cap , cumparand chestii dupa care salivam de mult. ;))

Saptamana trecuta n`am mai rezistat si am pus o comanda la Yves Rocher , care a ajuns ieri , dar pe care abia astazi am ridicat`o de la posta , iar in cutiuta am gasit urmatoarele bunatati : 


Mi`am cumparat din nou gelul de dus cu cafea , din nou . ;)) Cafeaua e placerea mea vinovata si iubesc orice are acest miros . Iar daca produsul e si de calitate atunci cu siguranta va fi preferatul meu si il voi recumpara la nesfarsit . Aceasta este a 3a oara cand il comand , si pentru ca am beneficiat de o oferta cu seturi , pentru acestea am platit doar 15 lei . 


Iubesc , iubesc, iubesc parfumul asta . Miroase superb si e foarte persistent :x Il port de dimineata si inca se simte :x Cea mai inspirata decizie a fost cumpararea lui . Mi se potriveste ataaat de bine . Azinoapte am dormit data cu el :))

Doua balsamuri de buze : unul cu zmeura si unul cu struguri . Ambele miros superb . Cel cu zmeura are un miros de zmeura natural  , nu fals , cum se intampla de obicei , iar cel cu struguri are un miros fresh , tare placut . Parca hidrateaza mai bine cel din urma , dar ambele imi plac tare, tare mult .


Si esarfa difana de plaja, care arata tare bine. Este subtire , transparenta si arata tare bine . Intr`o zi in care va fi soare ( m`am saturat de vremea asta) o sa o iau cu mine la plaja . 


18 comentarii :

  1. sa le folosesti cu placere,cred ca parfumul e genial ♥
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doaaamnee, il ador!!! :ȘD; Cea mai buna decizie a mea a fost sa mi`l cumpar.

      Ștergere
  2. sa le folosesti pe toate cu placere
    am si eu parfumul si imi placce. Am si balsamul cu struguri si e tare placut.. :D
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E absolut superb , iar balsamul cu struguri delicios ! E fresh si hidratant.

      Ștergere
  3. De cand ma chinui sa-mi iau si eu gelul cu cafea :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai , m`am indragostit de el :x Fa ceva si ia`l cat mai repede. N`o sa regreti.

      Ștergere
  4. Sa le folosesti cu placere. Si eu am asteptat astazi un colet de la YR, cu gelul de dus cu cafea si alte minuni frumos mirositoare, dar se cam lasa asteptat. Poate luni intru in posesia lui :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie intotdeauna mi„ au ajuns mai repede decat mi s`a spus :-? . Ceee alte minuni ? Vreau sa vad . Arata`ne pe blog .

      Ștergere
    2. http://claudiaschoice88.blogspot.ro/2013/07/shopping-haul-doua-comanda-la-yves.html

      :D

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Am avut mai multe sortimente. Acum le vreau pe cel cu portocale si pe cel cu grapefruit , iar mai apoi . . . nu stiu :-?

      Ștergere
  6. sa le folosesti cu placere.si mie imi plac gelurile de dus de la yr :)

    ps:ti-am dat follow.te astept si pe blogul meu,poate ma urmaresti si tu :)
    http://aaannniiieee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca sunt iubite de toata lumea gelurile astea de dus :-?

      Acum intru sa arunc un ochi.

      Ștergere
  7. Si mie imi place tare mult gelul de dus cu cafea :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere! Neaparat trebuie sa mai pun si eu de o comanda la Yves Rocher, simt lipsa gelului de dus cu cafea! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu i`am simtit lipsa . :)) Dar am incercat sa ma mentin tare . :D

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!