duminică, 28 iulie 2013

Imi place Raluca!

Daca ma cititi regulat , stiti ca nu imi place sa vorbesc "despre" , ci mai degraba "cu"  , iar in postarea de azi o sa ma joc putin cu aceste "moduri" de a vorbi , combinandu`le.
Cand spun Raluca , ma refer la Raluca Alina Vintilescu , fata cu ochii negrii si parul de foc ce sta in spatele blogului Blackeyed .
Ce face ea acolo? Fashion&street style la preturi accesibile , unghiute si bunavoie. E o colectionara impatimita de accesorii , gentute si pantofi si haine siiiii , parca mai era ceva . . . zambete de la cititoare . Desi nu i`am comentat blogul prea mult (asta pentru ca sunt eu lenesa, nu din alt motiv) o admir tare mult si citesc pe nerasuflate orice articol nou posteaza. Am vorbit destul de mult cu ea *recent am fost implicate intr`un "scandal" amandoua, dar nu are rost sa mai continuam , caci ce s`a intamplat este total dezamagitor, iar doamna in cauza fara speranta * si mi s`a parut o fire simpatica, deschisa si foarte prietenoasa, dar hai sa vedem ce spune ea insasi despre ea : 

*Ea nu stie ca eu i`am  luat acest interviu si chiar as vrea sa`i vad fata cand va afla :)) * 

Culoarea preferata?
Mint

De ce par rosu ?
Pentru ca e frumos. Culoarea rosie e preferata mea pentru par. Am fost si blonda si bruneta si satena, dar de rosu m-am indragostit <3 
*aici mi`a lasat si o poza*

Unde te vezi pe tine si blogul tau peste un an ? Dar peste 5 ani ?
Nu stiu si nici nu vreau sa-mi fac planuri, sper sa fiu cel putin ca acum :)

Ce te face sa continui cu blogul si sa pui atata pasiune in el ?
Faptul ca imi place ceea ce fac si sa sunt sustinuta de persoanele dragi mie.

Nu stiu ce mi`a facut fata asta de imi place atat de mult , dar e o simpatica , si are un stil cool , la moda, dar intotdeauna isi pune amprenta pe ce poarta :


6 comentarii :

  1. Si mie imi place Raluca! :P Ca blogger, ca persoana.. hi hi.. sa nu se inteleaga altceva!! :P :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca o persoana care se gandeste la cei dn jur...nu ai cum sa nu-ti placa :)

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!