marți, 9 iulie 2013

Corpul meu , templul meu . . .

Cate prejudecati sunt in lumea asta . . . 
Dar acum nu vreau sa discutam despre metehnele societatii actuale , ci despre tatuaje . 
Inca de cand eram mica mi`am dorit un tatuaj , si abia astept sa fac 18 ani ca sa ma pot desena si colora in voie . Imi doresc un dragon incolacit pe antebrat , cu capul la cot , pe partea interioara si coada terminata oe degetul mic , preferabil la mana dreapta, sub sand vreau cuvantul "eleutheria"=libertate in greaca si imi mai doresc si un sarpe ce isi inghite coada , pe gat , sub par. 

Ceea ce mi`a atras atentia in ultima perioasa au fost tatuajele de cuplu , si am selectat cu ajutorul prietenului google cateva modele foarte dragute : 

Acesta mi`a placut pentru simplitatea modelului , tare dragut .



Acesta mi se pare suuuuuuuuuuper , super dragut si chiar as vrea sa am intr`o buna zi un astfel de tatuaj cu persoana iubita .


Si acesta e foarte dragut . Imi place tare mult ca exprima atat de multe , chiar si fara cuvinte . 

8 comentarii :

  1. Imi place mult primul.Si eu abia astept sa fiu majora si sa-mi fac un tatuaj.As vrea ceva micut pentru inceput,ceva semnificativ,impregnat cu valoare sentimentala.As vrea ceva care sa semnifice libertatea,pacea...probabil un porumbel:)Te pup!

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;;) Frumos. Euu vreau multe , dar pastrand totusi bunul gust, indiferent ce`ar zice lumea . Ador tatuajele :x

      Ștergere
  2. Si mie imi plac mult tatuajele, am unul si urmeaza sa mi mai fac unul insa nu stiu exact ce. M-am gandit la ceva de cuplu, dar parca inca nu sunt sigura.. :)) It lasts forever, you know..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tatuaj ai ? :> Nu ne scrii despre el putin pe blog? ;;) E ceva permanent, dar la fel este si o casatorie . Daca pana acum simbolul ei a fost verigheta de ce sa nu ne revoltam noi si sa facem simbolul casatoriei un tatuaj din asta ? /:) Nu ne opreste nimeni , si era si poza aia cu Marilyn Monroe inainte sa devina celebra , cea cu camasa de blugi , batic rosu pe cap si mana ridicata , cu muschii incordati , simbolizand puterea femeilor . :D . Cat despre faptul ca nu esti sigura : Nu regreta nimic . Daca o sa iei intr`o zi decizia sa iti faci unul , iar apoi cuplul se va destrama , sau se va produce o ruptura , tatuajul nu va ramane ca un regret , ci ca un album cu toate amintirile frumoase , dar si un almanah al greselilor ce nu trebuie repetate . ;) Fi sincera cu tine si o sa vezi ca la un moment dat o sa izbucnesti "Il vreau! " sau "Nu e o idee asa buna! " . Cantareste totul :D

      Ștergere
  3. Ai dreptate! E păcat cum de multe ori nu ne trăim viaţa aşa cum vrem ci aşa cum vor alţii (iar aici pun şi persoanele care evită să se tatueze pentru că societatea îi va judeca). Foarte frumoasă prima poza <3 .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost criticatasi judecata de 256235727238 de ori pentru ca mi`am rezervat dreptul de a 1ma comporta si a imi trai viata exact asa cum imi doresc , iar pentru ca "indivizii binevoitori " au remarcat ca nu le ascult parerile total inutile au inceput sa le schimbe intre ei , iar apoi sa le infloreasca, iar apoi sa`mi arunce in spate fapte pe care nu le`am facut si cuvinte pe care nu le`am spus. E un risc pe care mi l`am asumat si am iesit mai castigata decat ei . :D Sfatul meu : fii sincer cu tine , lasa`i pe ceilalti!

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!