duminică, 23 iunie 2013

Week in photos (3)


Bineinteles ca Ioana mea n`a avut timp nici sa respire acum , in ultimele saptamani de scoala si n`a reusit sa va povesteasca despre minunata excursie in Turcia de acum 3 saptamani , lucru pe care o sa il fac imediat dupa aceasta postare . Poza asta e facuta pe undeva prin Bulgaria , intr`un peco . 


Ador ciresele. Alaturi de visine sunt frctele mele preferate ale acestei perioade . 
Imi cer scuze pentru claritatea pozei , dar cred ca am miscat telefonul cand am facut`o .


Apoi am fost la tara si am descoperit cum gardul acela simplu si plictisitor s`a imbracat aproape complet in flori mov de Clematis si arata superb . :D Uoooof, telefonul asta care nu vrea sa surprinda culorile la 
adevarata lor intensitate ... 


Apoi a fost banchetul unei prietene si bineinteles ca nu am putut lipsi . Am fost sa o vizitez si am facut si cateva poze . Aceasta este cea mai normala . . . :)) 
Remarcati geanta din Turcia , de care sunt absolut indragostita si o port cat de des pot ;;)

Si din cand in cand mai fac si eu o poza , ca sa nu cad in umbra uitarii :)) 


Cafea si energizant . Miercuri a fost o zi extrem de obositoare si la un moment dat am prins o ora libera si am fugit dupa o cafea , dar cum afara era cald si aveam nevoie si de o racoreala mana mi`a alunecat spre acel energizant . Stiu ca nu e tocmai sanatos , dar imi place gustul tare, tare mult si nu ma pot abtine ca din cand in cand sa beau si o asemenea bomba . Din nou geanta preferata , pe care in mod sigur o veti vedea si la favoritele lui Iunie

Iar ieri am petrecut mai mult de 5 ore la strand si am facut vreo 2 sau 3 poze :))  , iar asta imi place cel mai mult :))






8 comentarii :

  1. Gentuta e foarte draguta dar nici balerinii nu sunt mai prejos ! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu :x ma bucur ca iti plac . Chiar am stat in dubii daca sa`i iau sau nu , pt ca au botul putin ascutit, dar acum ii ador si nu m`as putea despartii de ei :D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :* Unde mai pui ca a fost si foarte ieftina :>

      Ștergere
  3. De unde este acea superba genututa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi`am luat`o din excursia din Turcia . Si`a luat si prietena mea la fel , numai ca pe negru . :)) Defapt ea a vazut`o prima , iar mie mi s`a parut mai vesela asta cu dungi :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!