vineri, 21 iunie 2013

The Versatile Blogger Award

Am primit acest tag acum o gramada de timp si stiu ca i-am promis Madalinei ca o sa il rezolv in mai putin de o saptamana, dar abia acum , dupa 2 luni revin la el si imi pare tare , tare rau ca n`am reusit sa`l onorez mai repede . Totusi stiu ca Buburuza e fata buna si ma va ierta ea pana la urma ... :*

Regulile spun :
1.Multumeste persoanei care te-a nominlizat .2.Include linkul catre blogul respectiv.3.Selecteaza 15 blogarite pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmaresti constant.4.Lasa un link la ultima postare pentru a le anunta.5.Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine. 



1. Multumesc, draguto , mio se pare chiar interesant acest tag si ma bucur ca te`ai gandit si la mine . :*  Mada are un blog axat tot pe "chestiuni" de beauty , foarte interesant si util , pe care il gasiti aici.

3. Nu stiu cui sa mai dau acest tag , pentru ca majoritatea fetelor l`au facut de mult , dar oricine doreste sa il preia se poate simtii liber sa o faca.

5.   Sa spun 7 lucruri despre mine :-? Adunand, impartind , extragand radacina patrata si scazand 3 reiese ca :

  1.  Sunt Ioana si sunt nascuta pe 8 Noiembrie 1997 , sub semnul scorpionului, zodie care ma caracterizeaza cel mai bine si pe care nu as da`o pt nimic in lume .
  2. Imi plac desenele animate si o sa imi placa pana cand voi inchide ochii de tot . Intre un film romantic nou si un episod old-school din Tom si Jerry , pe care l`am mai vazut de 264492736 ori , l`as alege cu siguranta pe cel de`al doilea .
  3. Fac diferenta intre gustul de Cola si cel de Pepsi , si optez mereu pentru primul . De cand consum astfel de bauturi ( si asta inseamna muuuuult timp pentru mine ) mi s`a parut ca Pepsi are un oarecare iz de medicament, si cu toate ca acesta a fost scopul initial al acestei bauturi , nu mi se pare ca ar trebui sa aiba si acest gust .
  4. Sunt dependenta de cartofi prajiti si de multeori mananc prea multi , pana mi se face rau si arat asa : 
    , dar am noroc , caci inca nu se depun :D
    5. Ador cafeaua . Tare, foarte, foarte dulce =P~ 
    6.Urasc oamenii care au o anumita meserie , dar pe care o practica fara pic de daruire sau talent . Nu poti fi profesor de istorie daca te comporti ca un medic legist . . .
    7. Iubesc oamenii si tot ce tine de natura lor. Imi place sa socializez, sa vorbesc cu oamenii si sa incerc sa ii cunosc cat mai bine . Ma pasioneaza tare , tare si am ajuns sa deduc uneori felul unei persoane dupa un mic gest sau o propozitie :D 

    Va pup! Pa-pa! :*


4 comentarii :

  1. Daca tot e moca, preiau si eu acum acest tag :D

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare poza cu tom si jerry :)) foarte amuzant totul :D si sunt de acord cu tine in multe privinte :)

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Abia aștept să îți citesc părerea!