sâmbătă, 15 iunie 2013

NOTD : Vara asta . . .

Vara asta vreau sa fiu un om mai bun si sa incata sa mai las de la mine din cand in cand, sa imi calc pe orgoliul asta imens care de multe ori ma face sa pierd , in loc sa castig , vreau sa invat si sa evoluez din toate punctele de vedere, vreau sa ma distrez cu prietenii care mi`au fost intotdeauna alaturi , vreau sa gasesc o modalitate de a-mi rascumpara greselile , poate prea multe si prea grave , vreau ca vara asta sa fie totul bine , si ca sa o incep intr`o nota fericita am realizat aceasta manichiura optimista, care mie imi da o stare de bine . Oja Gabrini este absolut superba , dar cum v`am spus si aici face niste bule groaznice, daca nu o lasi sa se usuce foarte mult inainte de adaugarea unui alt strat . Zic sa nu mai palavragesc si sa va las cu pozele :


  Am fost intrebata de Coco si Florina cum arata acestea si astazi le-am indeplinit cererea :* Va pup, fetelor!

6 comentarii :

  1. Ce imi place soarele! Neaparat trebuie sa incerc si eu modelul.

    RăspundețiȘtergere
  2. vesela manichiura, imi place, estivala.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte draguta manichiura:), acum chiar a venit de-a binelea soarele:)):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :* si la mine e asa o calduraaaaa . Abia astept sa ajung si eu la strand :X

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!