sâmbătă, 29 iunie 2013

NOTD: Ready for summer ?

Si findca blogul a devenit acum "Minuni si culori" m`am gandit sa va prezint aceasta manichiura : colorata si care reflecta intr`o oarecare masura sufletul unei vezi . 

Cum spunea si Tudor Chirila "Nimeni n`o sa iti explice ce e dragostea ,/ Asta singur intr`o zi de vara o vei afla / Si atunci , sa nu uiti  de inima ta" sau " Vaaaraa asta am sa ma`ndragostesc de tiiiineee " . 
Intotdeauna mi s`a parut ca cele mai frumoase lucruri se intampla vara , cand soarele topeste parca gheata adunata de atata vreme peste inimile noastre, la fel ca si tot ce misca sub el , obligandu`ne sa stam in ascunzatori pana la ore tarzii , cand se retrage din peisajul citadin, lasandu`ne pe noi sa`l luminam .

Si desi toata lumea spune ca primavara totul revine la viata , pentru mine vara e anotimpul care ma dezmorteste :

Tare mult mi`a placut aceasta manichiura . Pur si simplu , cand imi priveam unghiile ma simteam mai vesela si mai increzatoare .  

Voi ce parere aveti despre ea ?

4 comentarii :

  1. Deci... Cand am intrat pe blog si am vazut titlul blogului, ma gandeam ca iar joaca feste Blogspotul :)).
    Imi place mult taupe de la Ruby Rose, foarte draguta culoarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am decis eu ca e timpul pentru o schimbare radicala , iar acest nou "look" (generic vorbind, pt ca am schimbat si titlul si stilul in care voi scrie) mi se potriveste mai bine . Da, chiar e o culoare draguta , si rezista si destul de mult :D

      Ștergere

Abia aștept să îți citesc părerea!